Wittlock - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wittlock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Haspelmannen
    replied
    Nu har jag beställt ett par vadarstövlar i min storlek från ett annat ställe där de hade dem i lager. Tyvärr så hade de redan skickat iväg sina ordnar för dagen så mina vadare kommer inte iväg förrän i morgon.

Angående Wittlock så har vi gjort en deal där jag istället ska få en Vision Deep rulle för att få ett snabbt och smidigt slut på detta strul. Hoppas nu att de håller vad de lovat och skickat den idag som de sade.
    Men det är först när jag sitter med rullen i handen som jag kan släppa det hela.

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Jag ser ljuset i tunneln
    Men jag ropar inte hurra förrän det är klart.

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Så här står det på orderbekräftelsen från Wittlock: "Tack för din beställning. Vi arbetar på snabbast möjliga sätt för att du skall få hela din order levererad."
    Ja säkert... Jag beställde mina vadare 3:e april och dessutom så lyckas de där emellan att skicka helt fel grej. Har de över huvud taget beställd hem några vadarstövlar??? De påstår att de gjort det, men då borde man ju rimligtvis fått dem vid det här laget. Eller?

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
    Jag tänkte också tanken men jag försöker avstyra: man kan inte driva en butik och tänka i de banorna, eller?

Jag har inte fått nåt svar från dem än. Jag får fortsätta vänta.
    Precis, man kan inte driva en butik om man tänker i de banorna. Det slår tillbaka hårt förr eller senare.
    De vinner ju knappast heller på att ha en massa missnöjda kunder som inte vill handla där mer. En missnöjd kund sprider det vidare till andra vilket leder till att de mister en massa potentiella nya kunder som väljer en annan butik på grund av ryktet.

Skulle jag äga Wittlock skulle jag göra allt för att ha nöjda kunder.
    En nöjd kund leder till fler nya kunder. En missnöjd kunder leder till färre nya kunder. Så enkel är regeln.

Lämna en kommentar:

• CDan
    replied
    Jag tänkte också tanken men jag försöker avstyra: man kan inte driva en butik och tänka i de banorna, eller?

Jag har inte fått nåt svar från dem än. Jag får fortsätta vänta.

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Man börjar ju nästan fundera på om de sitter och ljuger om att de beställt hem vadarstövlar. Varför i sådana fall?
    Men det får man väl hoppas att de inte gör.

Eftersom jag än så länge inte fått några vadare så är de skyldiga mig 499:- + frakten på vadarbyxorna jag fick skicka tillbaka på 180:-. Sammanlagt 679:-

Var ute och fiskade idag och hade gärna haft vadarstövlarna då.

Lämna en kommentar:

• CDan
    replied
    Jag fick inga vadare heller. Snart blir det 9 veckor sen jag beställde vadarna. Yuppi!

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Inga vadarstövlar har kommit...
    Dagsländekläckningen är i full gång i ån.

Lämna en kommentar:

• Haspelmannen
    replied
    Jag får se om det kommer några vadarstövlar i morgon måndag, annars blir jag rätt så putt.
    Säger man någonting så ska man hålla det fullt ut, annars kompensera rejält för att bibehålla förtroendet och kunden.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 178 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 150 visningar
0 gillar