Upplevs butik - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Upplevs butik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Upplevs butik

    Var idag på en tur till Linköping och passade samtidigt på o besöka upplevs butik för att spendera en del av lönen.
    Mycket trevligt besök, och man kommer definitivt återvända dit för att handla mer.
    Visserligen unga grabbar med lite erfarenhet som jobbade där, men supertrevligt och bra bemötande vilket är det absolut viktigaste.

  • #2
    Jag gillar också den butiken och även personalen. För det mesta vet jag vad jag "behöver" när jag åker dit så personalen behövs oftast bara vid kassan eller om det är någonting jag inte hittar.

    Kommentera


    • #3
      Kul med bra butiker! Är i Lkpg i arbetet från och till och den ska definitivt besökas. Hur tar man sig enklast dit från centrum till fots? Följer Stångån?

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Mikael.T Visa inlägg
        Kul med bra butiker! Är i Lkpg i arbetet från och till och den ska definitivt besökas. Hur tar man sig enklast dit från centrum till fots? Följer Stångån?
        Jag hittat tyvärr allt för dåligt i stan för att kunna ge en vägbeskrivning, men stämmer nog ganska bra då den låg precis vid ån.

        Kommentera


        • #5
          När det gäller att svara på mail så har dom dock stor förbättringspotential...

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Svennis Visa inlägg
            När det gäller att svara på mail så har dom dock stor förbättringspotential...
            :-)

            Vilken tur att tråden handlar om butiken då...

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Svennis Visa inlägg
              När det gäller att svara på mail så har dom dock stor förbättringspotential...
              Bättre att ringa dem. Sjukt trevliga och hjälpsanma över telefon trots jobbiga, smått nördiga frågor om passform mm. Har man tur svarar Fransson och då får man sig ett och annat skämt på köpet

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg

                Bättre att ringa dem. Sjukt trevliga och hjälpsanma över telefon trots jobbiga, smått nördiga frågor om passform mm. Har man tur svarar Fransson och då får man sig ett och annat skämt på köpet
                Ringde dom idag, fick prata med Jonas och det visade sig att det jag ville ha som var slut på hemsidan hade han ett ex av på lagret. Fick bra tips om lite annat så det blev en beställning och den är redan skickad typ 2 timmar efter jag la ordern. Superbra!

                Butik eller nätbutik spelar ingen roll, bemötande och service ska skötas på samma sätt.

                Allt löste sig nu på bästa sätt!

                Kommentera


                • #9
                  Någon som haft reklamations ärenden på tapeten och hur dom hanterar sånt?
                  Tänkte om det är väldigt omständigt eller lättsamt och smidigt. Ex spruckna spöringar, brustna toppar eller lite såna där "vanliga" reklamations grejer.
                  (förstår givetvis att det är fall och fall, mer ute efter om det är mycket ursäkter om det ena och andra eller inga konstigheter alls).

                  Kommentera


                  • #10
                    Hade ett "garantiärende" på en grej jag köpt hos dom. Va kanon o snacka med dom och eftersom dom bara hade fått skicka ärendet vidare fick jag direktnummer till de som hade agenturen i sverige. Som även dessa va väldigt smidiga att ha att glra med. Tyvär skulle grejen ev behöll va skickas till usa så jag avvakta med ärendet då grejen funka ändå och jag behövde den just då.

                    Så all heder åt upplev i det fallet. Även vart i kontakt med upplev via telefon ett par andra ggr gällande storlekar osv. Supergrym hjälp får man. Utan en massa övertrevligt säljdravel. Iaf jag har fått raka o ärliga svar.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                    99 svar
                    26 375 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cosmoz 08  
                    Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                    134 svar
                    29 658 visningar
                    18 gillar
                    Senaste inlägg JontaK
                    av JontaK
                     
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    112 svar
                    22 935 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Johaan
                    av Johaan
                     
                    Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                    23 svar
                    3 553 visningar
                    2 gillar
                    Senaste inlägg BrainDisorder  
                    Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
                    22 svar
                    1 373 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Sundström76  
                    Arbetar...
                    X