Wallins fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wallins fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• vet någon här när vinnaren i wallinsfiske-fototävling publiceras

Kommentera

• jag vet

Ursprungligen postat av PutteK Visa inlägg
      vet någon här när vinnaren i wallinsfiske-fototävling publiceras
      hej puttek, vinnaren är utsedd och det kommer att publiceras på lördag.
      mvh
      johan
      Skitfiske!
      //Johan Wallin

Kommentera

• Jag kan väll berätta min uppfattning av företaget efter en genomförd affär.

De var mycket trevliga och tillmötesgående när man snackade med dem över mail. Snabb leverans efter att ett par småfel reddes upp, inget som var något större problem för mig.

Kan varmt rekomendera dem!

Kommentera

• samma här, beställde predatorrulle i början av veckan, o allt gick som utlovat! bara dhl som va lite sega.... rekommenderas annars! trevlig kille det där.

Kommentera

• Tack Adam och Mikael! Hoppas ni blir riktigt nöjda med era grejor!

DHL är sällan sega 99% av alla leveranser är framme nästkommande vardag. Däremot är det tydligen service (utlämmnings) stället som "aktiverar" aviseringen när de elektroniskt "tar emot" paketet som jag fattat det, och ibland kan det dröja en dag extra innan du får mail (eller SMS om du angett korrekt mobiltelefonnummer) om att ditt paket finns att hämta ut.

Meddela oss (i meddelandefältet i kassan) att ni önskar att vi mailar kollinr (bara skriva "maila kollinr" helt enkelt) så gör vi det så fort en order lämnar oss.¨

/edit Jag har nu laggt upp detta som regel. Vi mailar kollinr när order lämnar oss tillsammans med en direktlänk till DHL's sida där du kan spåra paketet oavsett. Enkelt och smidigt...
            Senast ändrad av mascot; 2009-02-01, 11:47.
            Min blogg

Kommentera

• ja nått trubbel hade dom, tog nästan en vecka, jag ringde runt som fäen innan jag fick fatt i grejerna, men dom sköter sig säkert i normala fall! hur som helst så höll wallins vad dom lovade på pricken! predator rulle + 150 m strikewire klart hemma för typ 1400:- tycker ja va billigt! hoppas den förbannade isen kan försvinna så våren kan ta över istället....

Kommentera

• en fråga angående frakt, hur mycket brukar den ligga på om man beställer ett bft walker spö (odelat)

ps. kan man se bilderna som var med o tävlade på eran nya sida? hittar dem inte

Kommentera

• Ursprungligen postat av Adamzki Visa inlägg
                  ja nått trubbel hade dom, tog nästan en vecka, jag ringde runt som fäen innan jag fick fatt i grejerna, men dom sköter sig säkert i normala fall! hur som helst så höll wallins vad dom lovade på pricken! predator rulle + 150 m strikewire klart hemma för typ 1400:- tycker ja va billigt! hoppas den förbannade isen kan försvinna så våren kan ta över istället....
                  Hoppas du blir nöjd med din Predator, Adam! Jag är kanonnöjd med min..
                  Att DHL tog en vecka på sig låter dock oerhört märkligt.. Jag skickade en bunt paket igår Måndag och alla utom ett var framme redan idag...

(Vår spolmaskin var ju trasig (lagad nu) beställde du kanske under de dagar den låg nere och därav tog det ett par dagar extra att få hem rullen?)

Ursprungligen postat av PutteK Visa inlägg
                  en fråga angående frakt, hur mycket brukar den ligga på om man beställer ett bft walker spö (odelat)

ps. kan man se bilderna som var med o tävlade på eran nya sida? hittar dem inte
                  Hej PutteK! Tyvärr hann vi inte med att få ut informationen om vinnaren i fototävlingen i helgen som utlovat! Bilderna ligger på en annan server men kommer upp på nytt inom kort.. liksom vinnaren osv.

Frakt på ett odelat spö ligger på 299 kr (skrymmande 2) men vi arbetar just nu på att försöka få ner denna kostnad (som sponsras av oss den verkliga frakten är dyrare än 299 kr..)

Observera dock att ett odelat spö skickas med DHL stycke dvs DHL kontaktar dig för att bestämma en tid då de sedan levererar HEM TILL DÖRREN!

Vid köp av odelade spön så kommer du inom kort kunna köpa en cordura spötub samtidigt till ett mycket lågt pris!

I övriga fall skickar vi ju med DHL servicepoint och då aviserar DHL via mail eller SMS (om mobilnr är angett i din kundinfo) när paketet finns att hämta ut på närmaste serviceställe.

Vi arbetar just nu med att gå igenom våra fraktavtal för att om möjligt kunna pressa ner fraktkostnaderna ytterligare för att kunna erbjuda ännu lägre frakter!

Vi har ej längre någon lägsta ordergräns och vi har frakt från 19:- (Du kan med andra ord beställa en Buster Jerk för 137 kr INKL frakt.)

Se våra köpvillkor i webshopen. Vi korrigerar frakter om du valt fel frakt men välj alltid frakten som gäller förden fysiskt största produkten du beställt så blir det korrekt. Ring eller maila om du är osäker och vill veta vilken frakt som gäller!
                  Min blogg

Kommentera

• gör som AB . ha en enhetsfrakt på 39 kr för allt om man beställer med kort , annars om det är postförskott så får kunden stå för kostnaderna

Kommentera

• Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inlägg
                      gör som AB . ha en enhetsfrakt på 39 kr för allt om man beställer med kort , annars om det är postförskott så får kunden stå för kostnaderna
                      Vi arbetar hårt med vår prissättning och målet är att konkurrera med de billigaste handlarna i Sverige på de produkter vi har. Tyvärr är Det inte möjligt att leverera skrymmande varor för 39:- i kombination med detta.
                      AB arbetar med mycket egen importerade varor som ingen annan har och har möjlighet att styra prissättningen och påslagen på dessa för att klara av att täcka fraktkostnaderna. Dessa varor har de ju ingen konkurrens situation på. Vi är mer intresserade av att erbjuda konkurrenskraftiga priser.

Postförskott kommer igen som betalningsmetod så framöver erbjuder vi kortbetalning, internetbanköverföring, förskottsbetalning, faktura, 3 eller 6 mån delbetalning till 0% ränta samt postförskott. Vi vill vara flexibla så kunden själv kan välja det som passar denne bäst. Flest betalningsalternativ i Sverige?

Dessutom erbjuder vi hemleverans då många kunder uppskattar att slippa köa på ett svettigt t.ex. ICA maxi för att hämta ut sina varor!

Vi kommer under våren åter erbjuda en fri frakt gräns med gratis leverans över en viss summa också..

Beställer du däremot t.ex. några mindre beten så kostar frakten endast 19 kr! Vi har ingen lägre ordergräns, behöver du tiopack krokar akut så kostar frakten endast 19 kr och vi kommer även med en ännu lägre frakt på 6 kr vid köp av t.ex. gäddspinnflugor när de kommer in igen i vår..
                      Senast ändrad av mascot; 2009-02-04, 09:25.
                      Min blogg

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 767 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 067 visningar
                      0 gillar