Wallins fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wallins fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

där står ju Buster Jerk: 12 cm, 35 gram om de busterna på den sidan

alltså busterjerk 2 ?

Kommentera

Ursprungligen postat av flippe Visa inlägg
      där står ju Buster Jerk: 12 cm, 35 gram om de busterna på den sidan

alltså busterjerk 2 ?
      Ja, ser det nu. En miss av oss. Det är den vanliga 15 cm Buster Jerk som levereras till det priset, givetvis.

Lagerstatus är just nu under omarbetning och då vi uppdaterar den manuellt så blir det fel ibland.

Ring mig i butiken på 0171-50900 så kan jag kolla vilka färger som finns i lager för WallinsFiske - Blixtleverans (beställningar före kl. 12 skickas samma dag.)

Eller maila mig på jens@wallinsfiske.se så kan jag meddela dig per mail vilka Buster Jerk färger (vanliga och shallow) som finns hemma..
      Min blogg

Kommentera

Ursprungligen postat av mcben Visa inlägg
        Nix, jag har inte fått nått. Jag skiter nog i detta. Kan väl inte ha så mycket att göra så att han inte kan hålla vad han lovar. Jag skickar ett mail nu om att han kan behålla sina beten.
        För allas information: Anledningen till att McBen inte fått leverans är att hans beställning var en bra bit under 300 kr som är vår ordergräns.

Bra, då har vi klarat ut det så att det inte blir en massa missförstånd om hur vi sköter oss..

Missa inte dagens vara!

Har i några som helst frågor om leveranstider, exakt lagerstatus, produkter vi inte har upplaggda ni önskar beställa osv. Tveka inte! RING 0171-50900 eller maila på info@wallinsfiske.se eller jens@wallinsfiske.se så har ni svar direkt!

Skitfiske!
        Min blogg

Kommentera

Har haft mycket att göra med jens på wallins, och allt fungerar perfekt! perfekt service, bra priser, snabba leveranser. så kan starkt rekomendera att beställa därifrån!

Emil

Kommentera

Påminner igen om dagens vara på http://www.wallinsfiske.se - missa inte denna chans att inhandla erkända kvalitetsprodukter till helt galna priser!

Missa inte heller vår fototävling! Vinnaren får ett presentkort värt 2000 kr i vår webshop! Läs mer på http://www.wallinsfiske.se

Nya kampanjvaror nästa vecka. Var redo inför hösten med BromanOdells grymma kläder. Jacka+Byxa till kampanjpriset 3.995 kr!

Håll utkik...
            Min blogg

Kommentera

angående frakten, om man har ett "skrymmande" paket som ska skickas får man betala grundfrakt plus den extra frakten då? eller vad menas, hmm

Kommentera

Larante:

Nej. De frakter vi arbetar med är..

49 kr - Brev (jiffy) som rymmer en bunt beten, linor och andra mindre produkter. Skickas med posten.

DHL service point används på paket upp till 120 cm. (Du blir aviserad och hämtar ditt paket på utlämningstället. tex ICA, bensinmack osv.)

99 kr - Vanliga mindre paket. Rullar, mindre väskor/boxar, tillbehör, kläder osv.

199 kr - Spön upp till drygt 7 fot (2-delade), större väskor/boxar, tillbehör osv.

299 kr - Stora väskor som t.ex tackle station, stora håvar, spön från 8 fot och uppåt.

Långa spön/paket över 120 cm skickas med DHL stycke. Dessa levereras direkt till dig. DHL ringer upp och ni kommer överens om en leveranstid.

Maila oss på info@wallinsfiske.se om du är osäker på vad frakten kan kosta på just de produkter du är intresserad av t.ex. Du har svar samma dag. Skitfiske!
                Senast ändrad av mascot; 2008-08-26, 09:08.
                Min blogg

Kommentera

Nedräkningen har börjat.... inom kort öppnar NYA wallinsfiske.se

Snyggare, enklare, snabbare... håll utkik!
                  Min blogg

Kommentera

[QUOTE=mascot;380672]För allas information: Anledningen till att McBen inte fått leverans är att hans beställning var en bra bit under 300 kr som är vår ordergräns.

Bra, då har vi klarat ut det så att det inte blir en massa missförstånd om hur vi sköter oss..

Men mitt spö som kostade 1250 kr ville ni ju inte heller skicka.
                    Det slutade ju med att jag avbeställde efter några mejl hit o dit, o 3veckor.
                    Men det kanske fungerar bättre nu, jag får väl kanske testa o se. mvh Jonnie

Kommentera

[QUOTE=JONNIE ROCKER;400634]
                      Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
                      För allas information: Anledningen till att McBen inte fått leverans är att hans beställning var en bra bit under 300 kr som är vår ordergräns.

Men mitt spö som kostade 1250 kr ville ni ju inte heller skicka.
                      Det slutade ju med att jag avbeställde efter några mejl hit o dit, o 3veckor.
                      Men det kanske fungerar bättre nu, jag får väl kanske testa o se. mvh Jonnie
                      Hej Jonnie. De problem som vi hade i våras är passé för längesedan. Nu är det full gas och rock n roll på wallinsfiske.se. Snart är den nya sidan klar. Snabbare, snyggare och bättre på alla sätt och vis.

WallinsFiske.se - mer än bara beten..

Håll utkik!
                      Min blogg

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 767 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 067 visningar
                      0 gillar