måttligt imponerad av söder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

måttligt imponerad av söder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• måttligt imponerad av söder

va inne för 2 månader sedan (23/8) handlade trolling prylar för 10k, 2 spön saknades skulle skicka dom veckan efter.
    veckan kom o gick ringde o hörde "nä dom har inte kommit än"
    ringde ytterligare lite senare "ja dom har kommit men i fel färg"
    ytterligare senare "nä dom va slut du får några andra istället som e bättre"
    ytterligare senare "oj har glömt ska fixa är ute o fiskar"
    idag: fortfarande inte sätt skymten av några spön har börjat bli jävligt less på att ringa o tjata.

så mitt betyg av den affären är allt annat än bra.
    surt som fan att vättern säsongen är igång o man inte har tillräckligt många riggspön.

brukar dom bete sig så eller har jag bara otur?
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Team Pikings

Helt klart ren otur !
    Handlar iofs mina prylar där och inte per tele .
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

jo jag var där och handlade men så hade han bara 2 av dom 4 spöna jag skulle ha så han skulle skicka dom andra 2..... och sen har jag väntat... och väntat... och väntat.....
      ---------------------------------------------------------------------------------------
      Team Pikings

Kommentera

Har inte Regal större utbud på trollingprylar? Aldrig handlat av Söder så jag vet inte hur bra eller dåliga dom är...
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Jag vet inte något om den butiken, men helt fel behandling av en kund som nyss har inhandlat saker för 10.000 kr. Även fast alla kunder ska få en bra service så kan ett så stort inköp ses som en större priotering att få kunden nöjd, kan ju hända att vissa saker är ur lager och så men detta ska förklaras för kunden rakt ut.

Kommentera

har nu pratat med dom ytterligare en gång, dom blev lika imponerade av sig själva som jag är av dom, och om det löser sig den här gången så är mitt betyg på topp igen då jag blev lovad bra med kompensation.
            Team Pikings

Kommentera

Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
              har nu pratat med dom ytterligare en gång, dom blev lika imponerade av sig själva som jag är av dom, och om det löser sig den här gången så är mitt betyg på topp igen då jag blev lovad bra med kompensation.
              Förståd det, söder är grymt bra!

Kommentera

Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
                Hoppas det går bra denna gång. Jag handlar enbart där såvida det inte är något speciellt jag ser någon annan sälja. De hade ett bra gäng som bara blev ännu bättre när Buster började där. Söder rekommenderas starkt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                10 svar
                2 161 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Westley Richard  
                Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                23 svar
                2 116 visningar
                0 gillar