Tänkte bara tipsa om en relativt ny onlinebutik vid namn Wobblerbutiken.se som verkar sälja billiga wobblers, och undrar om någon har några erfarenheter av dem, hört talas om eller kanske handlat där någon gång?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wobblerbutiken.se
Collapse
X
-
Wobblerbutiken.se
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug LarsonTaggar: Ingen
-
www.wobblerbutiken.se
Hejsan !
Jag har några frågor ang wobblerbutiken.se :
Det står så här på deras hemsida "Aldrig mer än 28 kronor per beställning" Så om jag köper tex 10 st drag, kommer det bara läggas till max 28 kr på beställningen eller kommer det att läggas till 280 kr ?
Jag tycker de verkar ha ganska billiga wobblers mm, och är intresserad på att skicka iväg en beställning. Är det bra drag eller vad tycker ni ?
Jag visste inte var jag skulle lägga detta inlägget, så jag tyckte det passar in ganska bra här ?
Tacksam för svar
Kommentera
-
Hmm, okej. Men jag funderar ändå att testa något,några drag :S :P Men är det 28 kr för en beställning eller läggs det till 28 kr på varje drag ?Ursprungligen postat av btc_andersson Visa inläggjag testade beställa några drag, jävla skit allting, dragen går som en påse nötter i vattnet och krokarna knäcktes på 2av dragen..helt värdelöst..beställ inte..
Har ni några andra butiker/webbutiker, som har ganska rimligt pris ?Senast ändrad av ifkaren92; 2008-03-09, 12:41.
Kommentera
-
Du säger ju själv att det står 28 kr per beställning, då kostar det alltså 28 kr per beställning och inget annat.Ursprungligen postat av ifkaren92 Visa inläggHmm, okej. Men jag funderar ändå att testa något,några drag :S :P Men är det 28 kr för en beställning eller läggs det till 28 kr på varje drag ?
Har ni några andra butiker/webbutiker, som har ganska rimligt pris ?
Kommentera
-
Ojoj, det kan inte vara lite smygreklam här eller?Ursprungligen postat av Gigerdof-NuJAg har hört att www.Gigerdof.Nu har bättre drag!

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
-
wobblerbutiken.se
Är wobblerbutiken.se bra???
Eftersom det är så jäkla billigt är jag osäker
Om det är bra så kanske jag ska köpa den här!
http://www.wobblerbutiken.se/catalog...products_id=19
Är den bra??
FISKE ÄR BRA TJALALALA
Kommentera
-
-
testa söka på forumet eller googla om du inte vet istället för att göra en ny tråd.
men kolla denna:
bla "jag testade beställa några drag, jävla skit allting, dragen går som en påse nötter i vattnet och krokarna knäcktes på 2av dragen..helt värdelöst..beställ inte.."
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 761 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg