[Varning] Mistpool.com [Varning] - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[Varning] Mistpool.com [Varning]

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Varning] Mistpool.com [Varning]

É det fler som har råkat ut för samma sak eller liknande??

Jag beställde ett bindstäd från Mistpool.com i slutet av November 2009 som jag skulle få i julklapp.

Ett par dagar senare får jag ett mail där det står att mitt städ har blivit försenat och att det kommer senast den 29 December. Igentlingen skulle det komma efter ca. 2 - 4 veckor. Och jag tänkte att ett par dagar efter jul kan jag väl leva med.

Tiden går och det blir den 27:e, 28:e och den 29:e men det ligger aldrig nåt paket i brevlådan!! Den 30:e får jag ett mail att mitt städ har blivit ytterligare försenat och att det kommer att ta 3 VECKOR TILL!!

Då skulle det alltså dröja ända till den 15:e Januari 2010 innan det landar i brevlådan!!! Jag funderar på att avbeställa min order, fåå pengarna tillbaka och beställa mitt städ någon annanstans. Jag överväger trots allt detta att ha tålamod och vänta tills paketet kommer.

Idag den 9:e Januari får jag ännu ett mail som säger att det kommer dröja ända till den 25:e Januari innan det kommer!!!!!!!!!!!!!

Så nu har det alltså snart gått 1,5 månad + att de har beräknat 16 dagar till = 2 månader totalt, att skicka nåt som skulle ta 2 - 4 veckor!!!!!!!! Jag har nu tappat respekten helt för Mistpool och vill inte att fler ska råka ut för samma sak som jag.
    http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!

Låter som att dom inte vet när det kommer, utan ger dig datum efter när dom tar emot leveranser från sin grossist.

Kommentera

Varför tar du inte bara tillbaka pengarna och handlar någon annan stans då? Det behöver ju inte vara deras fel att det dröjer. Det brukar vara några led i en leverans. Så att bojkotta ett företag pga ett försenat städ?
      Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

beställa och handla någon annanstans..låter inte logiskt. Man väljer att köpa av ett företag på nätet som säger något och förhåller sig till det. Tycker personligen att 2 månaders leverans är under all kritik!

Kommentera

Ursprungligen postat av Toni D Visa inlägg
          Låter som att dom inte vet när det kommer, utan ger dig datum efter när dom tar emot leveranser från sin grossist.
          Ja jag tror som dig och nu ska jag absolut ha pengarna tillbaka!!!
          http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
          130 svar
          25 772 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
          10 svar
          2 068 visningar
          0 gillar