Varning! fiskeflugor/improada! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning! fiskeflugor/improada!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag tror vi alla ska tänkta till en extra gång innan man inhandlar något ifrån fiskeflugor.se precis som totte skriver här ovan så är det inte första gången någon talar negativt om fiskeflugor.

Att själva regga sig på forumet för att försöka "tala positivt" är bara löjligt. Bättre att ta ställning till det som hänt och stå för de misstagen man nu begått.

Kommentera

Att själva regga sig på forumet för att försöka "tala positivt" är bara löjligt. Bättre att ta ställning till det som hänt och stå för de misstagen man nu begått

????fiskeflugor.se har fungerat för mig kan ju inte låta bli vara nöjd då eller är det fel på mig om jag är nöjd?Har köpt hos flera andra butiker och även runtom i världen tex USA ,England,Kanada etc har haft båda riktigt possitiva och en del sämre köp
      fick tex från England suverän levrans 1:a gång med flugor men nästa levernas var som om någon eller något hade stått och stampat på flugorna och även tuggat på dem huuhhh.....ingen höjdare det.

Har beställt andra billiga grejer förutom flugor från tex taimen.com har för mig att de är från Polen riktigt billigt och bra bindmaterial och annat men har ej testat deras flugor ännu ,har någon erfarenhet av detta köpt där?

Övriga svenska butiker som är nya att rekommendera ?

Kommentera

Köpte deras polariserade glasögon. Billiga var de, men riktigt usel kvalite.

Kommentera

Ursprungligen postat av esoxlucius666 Visa inlägg
          Köpte wobbler på tradera av Gadgetbay, blev klart besviken då dom skickade fel sort till mig! Mailade och undrade om vi kunde lösa det på något vis men fick ej något svar. Lämnade då ett negativt omdöme varpå jag fick ett mail ett par dar senare från dom där dom skrev att jag hade fått ett negativt omdöme, trots att dom redan lämnat ett positvt. Kan inte annat än skratta åt så låg nivå!!!!!!
          Jag har andra erfarenheter av gadgetbay, köpte 3 zamkopior av dom (det är skillnad på dom, framför allt i gången i vattnet) och fick 2 tiger och ingen papegoja isf en av varje, mailade ett kort till dom och fick svar dagen efter att dom skickat en ny som kom fram 2-3 veckor senare.

Så jag är nöjd med dom som säljare

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
          130 svar
          25 345 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
          6 svar
          1 233 visningar
          0 gillar