Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Visst Nappar Det! Visa inlägg
    Riktiga Berras ligger i Gnesta Sveriges största fiskeredskapsbutik.. sen en i stockholm mitt emot biltema (Samma ägare) (Bert Mårdh) trevlig som fan,, då jag bor en mil bort å jobbar i Gnesta så
    köper jag alltid i butiken över disk. den i stockholm har hemsida, men de andra Berras vet jag inget om,, har bara hört han äger de 2,, de andra kan ju va kopior eller under honom på något vis,, vet ej,, ska fråga honom personligen nästa gång!! har iaf väldigt bra erfarenhet av butiken i gnesta,, hittar man något på nätet för ett pris brukar dom kunna matcha priserna om man kommer in å visar

Tror nog att det är så att Berra Mårdh endast äger Huntyard Berras numera och han har (vad jag vet) ingenting att göra med varken Berras eller Beoutdoors.

Kommentera

Berras tycker jag är en trevlig "drop in" butik om man vill kika runt lite. De har mycket skit men finns en del stadard saker man kan köpa på sig. den som ligger vid bilfirman där runt vårby e den jag gillar bäst den längre bort vid maxi har väldigt mycket jaxon stuk

Kommentera

Fishit är skit.
        Gjorde en felbeställning(för långt spö) och såg det direkt efter jag beställt, försökte kontakta dem på telefon och email i ungefär 5 dagar i sträck utan framgång.

När jag väl fick tag på fanskapen via telefon så hade spöt skickats och jag fick pröjsa 349kr i frakt för att skicka tillbaka och få rätt spö...
        -----------PB's!-----------
        Gädda 8,7 kg
        Harr 0,5 kg
        Abborre 0,8 kg
        Torsk 2,4 kg
        Havsöring 3,5 kg
        Näbbgädda
        Strömming
        Mört
        Skrabb

Kommentera

[QUOTE=lewl44;714280]Hejsan! Gjorde själv en beställning på berras 29 mars för 1300kr och betalade med kort. Nu sitter jag här utan en glimt av produkterna?
          Ringde kundtjänst 3-4 gånger förra veckan men inget svar.. Tillslut ringde jag en av affärerna istället och han sa att han skulle skicka grejjer samma dag, (detta va tisdag) och skyllde oxå på att de inte hade produkterna i lager. Varför står det inte på hemsidan när man beställer då undrar jag? Hade jag vetat om denhär sjuka leveranstiden hade jag beställt det från ett annat företag.

Hej Lewl44,

Om du betalt med kort och inte får någon respons av butiken kan du reklamera transaktionen med hjälp av din bank, så länge du kan uppvisa att du försökt kontakta dem via mail. (räcker med utdrag ur din sänt-korg).
          Detta görs som "utebliven vara" och banken ger dig pengarna och tar över din fordran.

Kommentera

Berra Mårdh äger endast Huntyard och Berras i vårby och Berras jakt och fiske i Gnesta.
            Har aldrig varit inne i vårbybutiken men jag handlar mer eller mindre alla prylar i Gnesta då jag har landställe där.

David som är säljansvarig och Utte som jobbar sporadiskt är alltid mycket trevliga, och hjälpsamma vid behov och bollning av ideér osv.
            Keep up the good work boys!

Kommentera

Fick mina produkter igår, 14 dagar senare. 3 av grejjerna jag beställt va slut stod det och att de skulle sätta in de på mitt konto. Öppnade mitt jiggkit som skulle innehålla 40 jiggar, 8 jigghuvuden å 3 tafsar för gös. I paketet fanns 25 jigg och 5 jigghuvuden. ungefär hälften av jiggarna va 7-9 cm och resten va runt 5.
              Ringde xl outdoor men fick inget svar, ringde då upp johan rolander vd, som skrivit sitt nummer i denna tråden. Han skickade över telen till postorderansvarig och han sa att de skulle skicka iväg fler jiggar till mig. Så vi får väl se om det dumpar in några i postlådan! Kommer med uppdatering=)

Kommentera

För att klargöra allt lite bättre...

Huntyard & Berras med webshopen; huntyardberras.com är den riktiga "Berras". Vi har butik på Vårby Allé 53 och en i Gnesta.
                Men om ni går in på vår webshop www.huntyardberras.com så är det bägge butikerna.
                Vi har fri frakt och om varan finns hemma på lager så skickas den normalt inom 24 timmar, om inte så meddelar vi kunden om det skulle dröja ytterligare. Men normalt tar det ca 3-4 arbetsdagar att få hem produkter från våra olika leverantörer.

Beoutdoor har 2 butiker i Sthlm, en i Alby (mitt emot biltema) och sen butiken på Valhallavägen, som dom kallar för Berras Sportfiske.
                Bert Mårdh har inget med dessa två butiker att göra, utan dessa ägs utav Beoutdoor koncernen.

Är det något mer ni undrar kring oss på Huntyard & Berras så kan ni kontakta oss på info@huntyardberras.se eller ringa in till butiken på 08-740 20 20.

Mvh
                Micke Edmundh
                Web & Meteansvarig
                Huntyard & Berras
                Vårby Allé 53
                143 30 VÅRBY
                08-740 20 20

Kommentera

Berras sportfiske i Västerås är inte heller något man kan hänga i julgranen. Köpte ett par drag därifrån som jag inte heller var så nöjd med. Vissa spinnare hade för dålig böjj på skeden så den spann inte. Kompisen köpte en haspelrulle där, okuma safina för 499kr. Tydligen var det kampanj enligt dom för ordinare låg på 899kr. Hade hört talas om rullen så jag sökte upp den och ett par minuter så hittade jag samma modell på internet för 199kr. Så överpriserna lockar inte mig.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                  130 svar
                  25 764 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg engqvist  
                  Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                  10 svar
                  2 058 visningar
                  0 gillar