Ny rulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny rulle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ny rulle

    Hej!
    Jag funderar på denna rulle http://www.beoutdoors.se/se/yt-poppe...rado-201d.html fast isåfall på olsson fiske för 1600:-
    tror ni denna skulle funka fint med lättare insjö trolling ,
    lite lättare jerkbait,ytfiske,
    spinn flugor och lättare spinnfiske?

    Annars kan ni gärna tipsa om någon annan
    rulle ingen multirulle fråga inte varför, helst haspel om de finns någon!
    Och spö!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 099 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 018 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Vittling  
Startad av trcolka, 2025-12-04, 16:40
3 svar
384 visningar
0 gillar
Senaste inlägg HarpoonMan  
Arbetar...
X