Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tracker i sverige - Mojoboats.se
Collapse
X
-
Spännande!Ska bli kul att se hur det går för er med båtarna. Verkar ju vara fina grejer det där
Tråden är nu flyttad till "Handlare", ni får mer än gärna annonsera här på Fiskesnack.com. Skicka ett mail till admin@fiskesnack.com så ska jag se vad vi kan hitta på.Senast ändrad av Bergman; 2011-11-17, 23:43.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Höstrusk: Kolla spåret i relingen som tar en Vantbult. "Versatrack". Finns en hel del färdiga tillbehör, och det går även att modifiera egna grejjor så att det passar.
Tackar för lyckönskningarna!
Bergman, Skickar ett mail närmsta dagarna.Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
-
Ingår trailer?
Läste på amerikanska sidan och där ingår trailer, men efter å ha läst i andra trådar här om krånglet med trailer import från USA utgår jag från att den inte ingår. Kommer ni isf ha något paketpris där trailer ingår? Skulle ju vara smidigt å få hela kittet menar jag
Kommentera
-
Eino: Det kommer gå bra att köpa båt utan motor.
Paketen är utan trailer, vi försöker få fram en bra svensk trailer att sälja med i paket. Men inget klart där än.
Med V175 ingår trailer, dom transporteras på dom. Dock så krävs en del ombyggnad för att kunna registrera in den i sverige..Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 130 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg