PA, varför köper man nya beten som man inte fiskat med förut?
Antingen så har man läst om dom, sett nån få fisk på dom, cool gång, billigt pris eller
så har dom det där "KÖP MIG" över sig, som t.ex Salmo Jack som ser ut som en liten gädda och är allmänt vacker.
Hur man marknadsför ett bete bäst och billigast? Jo, att förekomma i fiskepressen med feta fiskar.
Salmo har faktiskt utökat sitt sortiment ordentligt på sista tiden, så det
är väl knappast att jämföra när CWC eller BIOS hade agenturen.
Antingen så har man läst om dom, sett nån få fisk på dom, cool gång, billigt pris eller
så har dom det där "KÖP MIG" över sig, som t.ex Salmo Jack som ser ut som en liten gädda och är allmänt vacker.
Hur man marknadsför ett bete bäst och billigast? Jo, att förekomma i fiskepressen med feta fiskar.
Salmo har faktiskt utökat sitt sortiment ordentligt på sista tiden, så det
är väl knappast att jämföra när CWC eller BIOS hade agenturen.
Det ar loomis och diamondback ocksa. Tror inte att du har provat ett bra sadant spo helt enkelt. Observera jag saljer inga spon for utan ett och annat kompisspo. Sedan att de ar styva det ar en annan sak och det ar en smaksak men drillnings kanslan blir inte samre for det snarare battre. Jag fiskar med beten fran pig jr och uppat och har saledes spo som passar det fisket. Sedan ar en odelad klinga alltid battre an en delad och 2 m ar inte sa svara att transportera.
Kommentera