Våga vägra JERK!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Våga vägra JERK!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Sture klok som en gammal folkskollärare!

Kommentera

Jag har ingen humor. Det är därför jag bor kvar i en seriös stad och inte något skämt på västkusten. Dessutom är jag snygg och sexig.
      Nivån på denna tråd fattar jag nog. Men jag kanske inte VILL fatta eftersom mina vägar äro outgrundliga..

Och det är BBRF´s åxå..Undrar förresten hur man "söar" någon i gäddfiske..Näe föresten..Vill inte veta vad "söa" är..Låter mer äckligt än mysigt kinky..

Dagens valspråk lyder: Bejaka dina perversioner.

Kommentera

Originally posted by P A
        Jag har ingen humor. Det är därför jag bor kvar i en seriös stad och inte något skämt på västkusten. Dessutom är jag snygg och sexig.
        Nivån på denna tråd fattar jag nog. Men jag kanske inte VILL fatta eftersom mina vägar äro outgrundliga..

Och det är BBRF´s åxå..Undrar förresten hur man "söar" någon i gäddfiske..Näe föresten..Vill inte veta vad "söa" är..Låter mer äckligt än mysigt kinky..

Dagens valspråk lyder: Bejaka dina perversioner.
        Så där ja, That's the spirit PA!!!

Ohhh, om du bara visste hur perverterade vi är på västkusten.
        sigpic

Kommentera

Sveriges kortaste karriär som Jerbaitfiskare torde i alla fall BBRF ha. Vad fiskade han med sin utrustning innan den såldes vidare? Var det en eller två gånger...? Hahaha, snacka om att ge det en chans... Själv har jag lämnat vanliga spinnfisket till förmån för jerkbait. Det är liksom känslan i fisket som drar. Och åker spinnfiskespöt med är det för att komplettera med jiggfiske... Men var å en blir salig på sin egen tro. Jerkbait behöver inte bli så förbaskat dyrt. Har själv bestämt mig för att hålla ner antalet jerkbaits och istället koncentrera mig på att bli vän med vart och en av dom. Buster jerk, Pig och Salmo Slider står för 90% av jerkbaits i lådan...

Kommentera

M@. Just det ja, det gick snabbt att se vilket trams det är....Fast du alternerar vär ismetet med jerk....HA, ha....
            Hälleflundrafiskare

Kommentera

men asså, BBRF vägrar väl allt fiske ere inte så? han kör "saltkråke" varianten dvs inget bete/agn för han tycker synd om fiskarna, e enda rimliga förklaringen ja kan komma på till hans fisklöshet
              Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader

Kommentera

Det finns alltid plats för mer fiskeprylar. Om något skall slängas så är det väl i sådana fall UL-prylar och flugtrams som vissa envisas med att fylla garderoberna med.
                "A little learning is a dangerous thing; drink deep" Alexander Pope 1709

Kommentera

Originally posted by Sturgeon
                  Så där ja, That's the spirit PA!!!

Ohhh, om du bara visste hur perverterade vi är på västkusten.
                  Jag vet..Vi spelade på Underground i Göteborg för ca tio år sedan. Publiken bestod av piercingfolk rakt over. Alla var piercade och det var liksom små lysande prickar överallt i publiken i ultravioletta ljuset..
                  Efter spelningen så....*Cencur*

En dag får jag skriva memoarer om diverse utsvävningar. Dock är brorsan etter värre..Men det får han ta själv nångång. Mycket rock-n-roll dära på alla sätt o vis..Vojne vojne..

Det man kan säga om västkusten i alla fall är..Fan vad droger dom kör där nere..hehe

Kommentera

Köpte ett jerkspö på Strömvalls i somras, men har i första hand tänkt använda det till mina gäddpoppers, samt till makrillfiske.

Kommentera

Originally posted by NIC
                      men asså, BBRF vägrar väl allt fiske ere inte så? han kör "saltkråke" varianten dvs inget bete/agn för han tycker synd om fiskarna, e enda rimliga förklaringen ja kan komma på till hans fisklöshet

BOahahah.....Frågan är väl vad NIC:s fisdklöshet beror på....Jerkandet ska ju ge mer gädda......
                      Hälleflundrafiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 584 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85