Ursprungligen postat av Alessandro
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Våga vägra JERK!!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ALQ*asg*......
Självklart är det så att brutala storgäddfiskare som m@ och Achilles som har drillat ett otal storgäddor på spinn känner ett behov av att vidareutveckla sig som fiskare, och då fyller ju jerkfisket en funktion. För oss övriga snipjägare räcker det ju gott att harva på med spinnfisket ett tag till.......
Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQhmm, VEM har varit nere på lundgrens och köpt både jerkspö och beten? var det inte toppien som levererade på åland och du slapp göra en F**? kryp nu till korset och erkänn, din smygjerkare!!!
HM, det är säkert många som varit nere på Lundgrens för att köpa både spö och beten till jerkfisket.
Att jag gjorde det berodde på den pistol som var riktad mot min tinning under hela onsdagseftermiddagen, tills hela min besparing och delar av hushållskassan försvann ner i sagda kassaapparat.
Det skall tilläggas att det var s.k fiskepolarna som hade vapenaersenalen inte PA eller nån annan trevlig och kunnig fiskekonsult i nämnda butik!
Att jag sen tog flest (hmmm) gäddor på Åland under den turen, beror inte på beten eller spön. Det beror enbart på min obeskrivligt kunniga attityd och uthållighet, samt långa erfarenhet. Så de så....
Kommentera
-
Så lite så! Fiskar ju inte heller just nu, mycket pillandemed båten för att få denfin, varit ute någravändor med den för att testa allt, til och med sovit över på en ö, skönt som bara den. Men snart är fiskeracern klar. har iof tidsbrist med två jobb.
Jasså, vad har du för jerks? Jag vill ha ren kall information från Åland, HUR GICK DET?
Ursprungligen postat av ÅsundenTack Sture för supporten i all vår seriositet! För nån fisk blir det ju inte. Dock en massa goa jerkbaits. En del är riktigt vackra....
sigpic
Kommentera
-
1. Sturgeon
2. Farb
3. BeBest
4. Nikke
5. Hundersmarck
6. Micke
7. Arnenym
8. Raniceps
9. Åsunden
10. FRB
11. Trashmasta
12. Ladrox
13. Raven
14. Danne
15. Gretko
16. Sebastian
17. ~FB~Pike
18. Jolle
19. BBRF
20. saizen
21. Fogelberg
skäl: har fullt upp med andra typer av fiske såsom vanligt hederligt kustfiske och surfcasting.
Kommentera
-
Ha, ha, ha, ha ho ho host host!!! Nåja Åsis, efter ett par kalla sprang du som en viril ung hankatt i mars ned mot Lundgrens entre. Tur att du fått dina kalla och mjuknat i knäna för annars hade plåtgäddan över dörren förmodligen fått sig en buckla. Nåja, några pickadoller behövdes inte för att få in dig i Jerkarnas skara!! Vem som fick mest på Åland minns jag knappt..men det var nog vår charmanta reseledare. Att du fick fisk minns jag...för DET kunde ingen undgå! Starkt jobbat Jerk-kungen!!Ursprungligen postat av ÅsundenHM, det är säkert många som varit nere på Lundgrens för att köpa både spö och beten till jerkfisket.
Att jag gjorde det berodde på den pistol som var riktad mot min tinning under hela onsdagseftermiddagen, tills hela min besparing och delar av hushållskassan försvann ner i sagda kassaapparat.
Det skall tilläggas att det var s.k fiskepolarna som hade vapenaersenalen inte PA eller nån annan trevlig och kunnig fiskekonsult i nämnda butik!
Att jag sen tog flest (hmmm) gäddor på Åland under den turen, beror inte på beten eller spön. Det beror enbart på min obeskrivligt kunniga attityd och uthållighet, samt långa erfarenhet. Så de så....
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 140 visningar