Banga vinterfiske (blöjfiskare( - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Banga vinterfiske (blöjfiskare(

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Banga vinterfiske (blöjfiskare(

Vilka här bangar vinterfiske. Och kan dessa ge en skälig förklaring till att missa det en av absolut bästa fisket. Tycker inte själv att man kan kalla sig riktig sportfiskare om man inte fiskar på vintern. Sommarfiskare är då ett annat begrepp för dessa fryslortar. Eller rätta mig om jag har fel. MVH Gunnar J.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

jag har fiskat på vinter nån gång men de har oftast bara blivit en gädda. jag har aldrig testat riktigt seriöst vinterfiske me katapultsaker som flyger upp. men de kanske blir något i vinter efter som man har en sjö som heter aspen 500 meter ifrån som man kan glida till. svårast e att få tag på betesfisk. annars kan man pimpla men de vet jag inte ifall de e bra.
    Du kan ju ge mig tips så jag börjar fiska lite mer på vintern kanske man ska glida ut på uttran också! du som vet tips istället för att sänka mig
    //Me

Kommentera

Elanen rules!

Kommentera

kallt på vintern ju... och när de e lagom så spela man hockey.... hehehe

Kommentera

ne jag skulle faktiskt vilja börja vinterfiska men man kan ju inte komma igång. de e inge kul att bara sticka ut helt ensam.
          //Me

Kommentera

Fiske är livet...och det är förmodligen det som gör att jag isfiskar. Alltså inte för att jag tycker att det är det roligaste fisket utan mer för att man har ju inget annat val om man vill fiska. Fick jag ha sommar året runt så skulle det vara mer än ok. Alltså hellre isfiske än inget fiske alls. Det är ju det valet man har på vintern. Blöjfiskare är jag ju inte eftersom jag halkar ju omkring därute. Men jag måste erkänna att jag längtar nog mest efter att få slänga i båten och glida runt på mina hot spots.
            LaSsE

Kommentera

jag skulle itne vilja ha sommarfiske. nog vårfiske iaf om man fiskar gädda.
              //Me

Kommentera

Jag byter inte vinterfiske mot någonting. Den har sin sin charm precis som all annan fiske!

Jag har redan börjat fundera på vinterns nya utflyktmål!

Kommentera

Originally posted by Hundersmarck
                  jag skulle itne vilja ha sommarfiske. nog vårfiske iaf om man fiskar gädda.
                  Jo..sant.. men is bort...båt i...roligare fiske..först gädda...sen blir det sommar...varmt...Borre...sen blir det kallare...höst... Gädda...sen is...båt upp... längta efter att is ska smälta...isfiske...
                  LaSsE

Kommentera

hehe.....ja...... måste ut i vinter asså o pimpla me mitt lilla pimpelspö sen 10 år tillbaka gul-blått spö hehe. linan e inte utbytt sen dess. men de e ju pengar som e problemet man har ju inte tillräckligt ni har ju jobb å har 15000 minst efter skatt jag får vänta 4 år till tills man går polishögskolan och få lite mer pengar. då kommer man slå på stort varje månad. då har man råd me nytt bra spö varje månad ju . kanske sticka ut me nån fiskeguide på vintern o lära sig grunderna efter som att ingen annan säger någonting här
                    //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                    14 svar
                    3 124 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg uditsen