Jag blir så trött på alla dessar länkar som man ska klicka på.
Ett exempel, inte speciellt ovanligt tror jag:
Fisheco hade nåt som verkade intressant, det handlade om Asp i fyrisån.
Jag klickar på den länken, hamnar på Fisheco's hemsida som har.... just det en länk som jag ska klicka på.
Då hamnar jag på Sportfiskarnas hemsida, där står det lite men de har också en länk till källan.
För mig blev det alltså 4st flikar att öppna för att läsa om detta.
Det gör i alla fall mig allergisk mot att klicka på vissas inlägg oavsett om de verkar vara intressanta
Hade jag fått bestämma så skulle nån gjort en tråd med info om detta och sen en länk direkt till källan.
I detta fallet så skulle sportfiskarna eller fisheco lagt sin artikel på fiskesnack.
Kan inte nån förklara vad det är bra för och varför man tillåter sånt.
Är det för att få bra besöksstatistik och ett ökat värde på hemsidan?
Jag skulle vilja se att inlägg bara får göras med hänvisning till källan och inte med nån omväg förbi alla som vill ha sin statistik som egentligen inte borde betyda nåt.
Ett exempel, inte speciellt ovanligt tror jag:
Fisheco hade nåt som verkade intressant, det handlade om Asp i fyrisån.
Jag klickar på den länken, hamnar på Fisheco's hemsida som har.... just det en länk som jag ska klicka på.
Då hamnar jag på Sportfiskarnas hemsida, där står det lite men de har också en länk till källan.
För mig blev det alltså 4st flikar att öppna för att läsa om detta.
Det gör i alla fall mig allergisk mot att klicka på vissas inlägg oavsett om de verkar vara intressanta
Hade jag fått bestämma så skulle nån gjort en tråd med info om detta och sen en länk direkt till källan.
I detta fallet så skulle sportfiskarna eller fisheco lagt sin artikel på fiskesnack.
Kan inte nån förklara vad det är bra för och varför man tillåter sånt.
Är det för att få bra besöksstatistik och ett ökat värde på hemsidan?
Jag skulle vilja se att inlägg bara får göras med hänvisning till källan och inte med nån omväg förbi alla som vill ha sin statistik som egentligen inte borde betyda nåt.

Kommentera