gösPimpel - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gösPimpel

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Norden, är väl en förlängd ryckare. Nä det är ju nån rolig finne som fått lite krok över. Nåt parti dom behövde bli av med. Kasta skiten rakt ut bara. Dit med på 18 krok och en maggot eller en mormyska agnad med bloodworms. Tänkte att det verkar ju vara melodin för storborre enligt vissa. Mitt förslag är som tidigare en saftig Owner. Storlek 8 blir bra.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Tam Tam, hoppas du förstår min retlighet he he. Visst har du rätt att borren suger i sig mycket konstiga beten. När jag metade vitfisk med mäsk. Fick jag massor med abborre på majs. Dom är helt klart allätare. Men tydligast är att dom käkar typ majs och andra orörliga beten när vattnet inte är så varmt.
      Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
        Tam Tam, hoppas du förstår min retlighet he he. Visst har du rätt att borren suger i sig mycket konstiga beten. När jag metade vitfisk med mäsk. Fick jag massor med abborre på majs. Dom är helt klart allätare. Men tydligast är att dom käkar typ majs och andra orörliga beten när vattnet inte är så varmt.
        Elanen, hur varmt i vattnet tror du det är i trakterna av Boden på vintern?
        Ari, glöm inte mormyshkorna och maggoten, kommer spöa skiten ur balansarna om du vet att du sitter på fisk mvh
        I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Helt klart ska du göra (om du har) ekolodet portabelt. Hans Östlund ksickade ett par bilder om detta och där finns en bild av ekolodet vid göspimpel på Kaggfjärden. http://www.finafisken.net/phpBB2/viewtopic.php?t=60

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
          7 svar
          1 522 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
          Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34