OK, nu börjar det bli rätt sent på dygnet så det är nog dags att krypa ner i min karpsäng som står i mitt karprum. Väl på plats i min karpsäng ska jag lägga mig till rätta på karpkudden och dra karptäcket över mig. Det härliga är att allt detta kostade bara 14.387:- och fatta vad mycket fisk jag kommer att fånga...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karptält
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av henriknoOK, nu börjar det bli rätt sent på dygnet så det är nog dags att krypa ner i min karpsäng som står i mitt karprum. Väl på plats i min karpsäng ska jag lägga mig till rätta på karpkudden och dra karptäcket över mig. Det härliga är att allt detta kostade bara 14.387:- och fatta vad mycket fisk jag kommer att fånga...
Det verkar som om din "karpnattmössa" har åkt lång ner över halsen. Syrebrist?
Kommentera
-
Mr.D
Varför skulle man fånga mindre fisk för att man har råd med lyxprylar???Ursprungligen postat av henriknoOK, nu börjar det bli rätt sent på dygnet så det är nog dags att krypa ner i min karpsäng som står i mitt karprum. Väl på plats i min karpsäng ska jag lägga mig till rätta på karpkudden och dra karptäcket över mig. Det härliga är att allt detta kostade bara 14.387:- och fatta vad mycket fisk jag kommer att fånga...
Köp en Easy Dome du kommer inte ångra dig. Uppe på 3min i normala väderförhållanden, regnar det så får du upp den på 2 ; )
Här har du ett sånt tält för 2.300kr, frakten kanske kostar 200kr och du får det hemkört till dörren (UPS) på 3 dagar efter att du gjort beställningen.
Kommentera
-
Varför förstöra någon annans tråd bara för att den handlar om nåt du tydligen inte förstår???Ursprungligen postat av henriknoOK, nu börjar det bli rätt sent på dygnet så det är nog dags att krypa ner i min karpsäng som står i mitt karprum. Väl på plats i min karpsäng ska jag lägga mig till rätta på karpkudden och dra karptäcket över mig. Det härliga är att allt detta kostade bara 14.387:- och fatta vad mycket fisk jag kommer att fånga...
Har själv metat karp från vanligt kupoltält, och gör det fortfarande vid enstaka övernattningar då packningen inte får bli för tung. Men självklart föredrar jag ett tält där man får plats ordentligt och inte riskerar att riva tältet om man får ett run i totalt mörker. Att det dessutom är lätt att sätta upp är väl nåt som ALLA skulle föredra, även icke karpmetare.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Kommentera
-
Asså när man inte fattar vad man snackar om skall man hålla keften !Ursprungligen postat av henriknoOK, nu börjar det bli rätt sent på dygnet så det är nog dags att krypa ner i min karpsäng som står i mitt karprum. Väl på plats i min karpsäng ska jag lägga mig till rätta på karpkudden och dra karptäcket över mig. Det härliga är att allt detta kostade bara 14.387:- och fatta vad mycket fisk jag kommer att fånga...sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar