Tummen upp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tummen upp?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Freedee,
    Du får gärna klargöra vad du menar med "trötta kommentarer".
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Folk som försöker vara lustig eller vitsig..Visst, man kan dra någe kul skämt då och då. Man kanske ser ett läge där man inte kan hålla sig men ibland är det allt för ofta. Iaf jag märker tydligt när folk bara skriver för att få en tumme.. Men samtidigt har jag haft nytta av "likes" och reg datum när jag tex köpt saker i annonser.

Kommentera

Tummen upp?

Ursprungligen postat av Freedee Visa inlägg
        Själv kan jag bli lite less på folk här (ganska många faktiskt) som fiskar efter tummen upp med massa trötta kommentarer..
        Man ser ju dessa i varje tråd..

*Håller-med-dig-men-undviker-att-ge-dig-en-tumme*
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
          Bara för dig att lämna bushen och flytta in till storstan så har du löst dem problemen
          Njaa, tror inte det kamrat
          Jag gillar mitt lilla hus där jag kan åka skoter direkt från gården och har några grymma fiskevatten inte alls långt bort

Ursprungligen postat av Mooki Visa inlägg
          Du är ju snudd på granne med svärisarna - man kanske skulle göra annat under än att besöken än laga persienner och fixa deras datorer när man är uppe. Får se nu bara om mitt guldfiskminne tillåter mig att PM:a om ett get-together när man är uppe under fiskesäsong. Kan ju vara bra med lite lokal expertis Du kan ju själv föreställa dig en 08:a på vift ute i skogarna - behöver ju helt klart ledsagare...
          Bara att höra av sig !
          Du är ju lite av en tidig idol på forumet med dina rullmekartrådar, som f.ö alla borde läsa

/ HenkeW

Kommentera

Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
            Du får väl rodda ihop en stor fiskesnack-gathering. Alla på fs är välkomna till henke nästa helg, medtag båt, fiskeutrustning och övernattningsprylar. Sen så tältar vi i din trädgård och fiskar som galna. Vad tycks?

PS. Du fixar käket.
            Inga problem, det finns billig Ravioli på ÖB.
            Har nog plats för 5-10 båtekipage på tomten så några får allt plats

Synd bara att jag inte själv bestämmer, för HSB (hon som bestämmer) gillade inte den idén...

mvh/ HenkeW

Kommentera

Folk som försöker vara lustig eller vitsig..Visst, man kan dra någe kul skämt då och då. Man kanske ser ett läge där man inte kan hålla sig men ibland är det allt för ofta. Iaf jag märker tydligt när folk bara skriver för att få en tumme.. Men samtidigt har jag haft nytta av "likes" och reg datum när jag tex köpt saker i annonser.
              Själv skrattar jag (till) när jag läser en lustig eller fyndig kommentar. (Ofta utan att trycka på tummen.)
              Jag vet att inte alla uppskattar en "lustigkurre" och tror att jag själv kan uppfattas som en..men för mej kan det tillome räcka med att jag själv tycker det är roligt. Jag är faktiskt en av dom roligaste jag känner. Tumme upp någon? (förlåt)

Kommentera

Jo men visst fan är vissa kommentarer roliga och när jag skrattar brukar jag också ge en tumme, men det är nog oftast spontana kommentarer som blir bra

Kommentera

Jo men visst fan är vissa kommentarer roliga och när jag skrattar brukar jag också ge en tumme, men det är nog oftast spontana kommentarer som blir bra
                  Jo men jag förstår vad du menar och du har nog en viss poäng.

Kommentera

Hur är det med röstningen i fotoalbumet? Vad den fyller för funktion är för mig obegripligt. Jag får definitivt intrycket att det handlar om annat än fotografiska bedömningar av de publicerade bildernas kvalitet men exakt vad det handlar om och vilken funktion de små stjärnorna avses fylla är en gåta för mig. Överhuvudtaget tycks mig det här med "gilla" infantilt.

Kommentera

Fotoröstningen vet jag inget om men de infantila konnotationerna du gör i "gilla" beror sannolikt på ditt antagande om hur andra vanligen använder sig av det och kanske är det så på FB? Flera här har ju ändå meddelat hur de på FS brukar tummen, visar uppskattning eller sänder ett tack, har sällan sett någon infantilt i detta här på FS. "Min" FS sida visar rubriker på engelska och där är tummen kompletterad med texten "Thanks" Sedan när blev det barnsligt att tacka, uppskatta, såsom angivits i tråden? Min upplevelse är snarast den omvända, det är närmast infantilt att inte göra det och då menar jag i den stora, vida världen.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 545 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85
                      av jimmy85