Ursprungligen postat av MoSsE
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Attitydsproblem?
Collapse
X
-
~
Jaa men kanske lite överdrivet att gå runt och hacka på i princip varje regnbåge som kommer upp här..Ursprungligen postat av FlodebananNej, men man måste vara medveten om att bilden KAN få kritik. Därför behöver man också kunna hantera kritiken på ett normalt sätt.
Sen är det en annan fråga om man kanske inte har bättre för sig.
Kommentera
-
Som "KG?" och helt gäng andra redan skrivit, klart man ska tåla lite kritik på de bilder som läggs upp, det är väl där nånstans meningen med fotoalbum online finns.
Jag skulle dock vilja belysa att det finns en väsentlig skillnad mellan konstruktiv kritik och icke konstruktiv kritik, där den sistnämnda allt som oftast orsakar mer skada än nytta!
Kommentera
-
haha, ett klockrent exempelUrsprungligen postat av MoSsEJaa men kanske lite överdrivet att gå runt och hacka på i princip varje regnbåge som kommer upp här..
Sen är det en annan fråga om man kanske inte har bättre för sig.
. jag håller med dig! har man ingen annan kritik eller kommentarer eller vadå?
Kommentera
-
Herregud, orka med att gråta över att någon på ett INTERNETforum sagt en lite småelak mening om någons bild. Gå vidare i livet....
Jämför man fiskesnack med andra forum på internet så framstås snarare den här sidan som rena rama klostret, en plats fyllt av helgon.Senast ändrad av KimKebab; 2006-06-04, 18:50.
Kommentera
-
Det finns väl ingen här som tjuter över att någon klankar på ens bilder?!Ursprungligen postat av KimKebabHerregud, orka med att gråta över att någon på ett INTERNETforum sagt en lite småelak mening om någons bild. Gå vidare i livet....
Jämför man fiskesnack med andra forum på internet så framstås snarare den här sidan som rena rama klostret, en plats fyllt av helgon.
Eller vänta, hehe, nu vet jag en!
Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar