Attitydsproblem? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Attitydsproblem?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

slömetaren

hugg å "mothugg" ja det får man räkna med..
    skulle inte lägga upp bilder som jag vet skulle bli hårt komenterade , om jag inte klarade av det..
    typ fick en black marlyn i Thailand som inte klarade av drillningen och dog .
    inte lägger jag upp bild på den då jag vet att den skulle bli näst intill dödskomenterad även att meningen var c&r såklart . även komentarer jag var i Norge "fick med 300 kg file hem " skulle vara passande om man inte klarar kritik , för vem gör av med 300kg , nä lite sunt förnuft och lite sortering på vad som komenteras klarar vi av , vissa inlägg e ju trots allt ironi å rent jävelskap.
    sigpic

Kommentera

Problemet med kritik via exempelvis ett Forum som detta är att många använder sig av lite väl "starka" ord som i många fall troligtvis inte skulle användas om man t.ex skulle ha en träff för sportfiskare varje år där man fick visa sina bilder "live" om nu inte Internet skulle finnas.

Många Forum spårar ju ur väldigt fort pga av just detta... det är för lätt att gömma sig bakom ett namn för ingen behöver ju träffa personen i fråga.

Sen måste jag faktiskt hålla med om att det är väldigt många onödiga bilder som folk lägger upp på FS

Men iofs är man stolt över t.ex en gädda på 2-4 kg eller absolut måste lägga upp en bild på t.ex diskhon, dom nya dragen man köpt m.m.m.m.m.m så har man ju rätt att få göra det men då bör man nog få räkna med en del "onödiga" kommentarer

Kommentera

Ursprungligen postat av Lazinko
        akta dig Hejan!
        Hahahihahaha

(den som kan säga var jag hämtat ovanstående citat (japp, faktiskt!) kan tillgodoräkna sig sig det i/inför efterlivet)

Kommentera

Jag har inte sett några av dessa vidriga kommentarerna som det pratas om, men jag måste helt klart hålla med om ovanstående kommentar om att det är helt idiotiskt att lägga upp bilder på diskhon, deras hund, barn och annat krafs. Jag tycker väl att man ska dra gränsen att det ska vara fiskerelaterat.
          Ok..om din hund fiskade upp en ruda, eller att du fångade en 4kg regnbåge med diskhon..ok ladda upp bilden, men annars?!?!

Kommentera

Ursprungligen postat av Jonken
            det är för lätt att gömma sig bakom ett namn för ingen behöver ju träffa personen i fråga.
            Thats something called Internet Internet har och kommer alltid vara så, och jag älskar det Hur ofta drar du inte en lögn när du står facetoface bara för att vara snäll?

Att verkligen säga det man tycker är just Inet imo, men visst behöver man inte säga allt man tycker (som jag säkert gör rätt ofta).
            sigpic

Kommentera

Jaaa ni, vad ska man säga om en sådan tråd o dess inlägg...

Kommentera

Ursprungligen postat av OXYGEN
                Jaaa ni, vad ska man säga om en sådan tråd o dess inlägg...
                Generalisera mera...
                Du tycker alltså att man inte bör diskutera eventuella problem? Allt i tråden är väl knappast ovidkommande och av lägre kvalitet än vad nådiga Damen kan tänkas kommentera?
                Eller är kanske inlägget bara ditt försök till ironisk kommentar i samma stil som en del av de övriga?

Mvh Hejan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
                7 svar
                1 522 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sir Fish-a-lot