Drevviken idag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Drevviken idag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

TamTam, nu tar du väl i så du nästan spricker. Låter som om du är guds utsände med 10 guds bud i näven. Alla har vi väl varit barn nån gång. Du har väl heller inte pallat äpplen. Grejen är ju att man blir visare och klokare med åldern.
    Men du verkar ha gått före alla andra redan vid unga år. Om jag tror rätt. Klart att jag tycker som Newbee att det borde vara sportfiskare som ska ha förtur i en sjö. Inte nät, långrev och sax och dylikt. Men för att ändra på nåt måste man ju vara med i en fiskeförening. Att bara gnälla är ju enkelt. Alla som vill få ändring får ju gå med som många med mej gjort i alla år. Har fått i genom två för mig viktiga ting. Tidigare var det förbjudet att fiska med kastspö i Forsån (förbinder Dreviken med Magelungen). Där fick jag det ordnat med fiske med kastspö. Sedan i sättning av 350 karp i Magelungen. 40 gräskarp och resten radkarp, fjällkarp, och läderkarp. Så det går faktiskt att göra nåt.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM
      Newbee, byt vatten bara en massa gamla perukstockar som driver den sjön, de har massor av gamla försyndelser själva i bagaget och har sen mage att påpeka för andra hur de ska uppföra sej!!!
      Idiotförbud typiskt för gamla gnällspikar
      Ska hälsa farsgubben det !
      Du är säkert välkommen att dra av dom perukerna o inta en position själv ,så perukstockar får lägga sitt ideella arbete åt sidan och bara njuta av fisket.
      Jag tror inte dom är främmande för pålitliga ungtuppar som kan jobba.
      Dessutom råkar ordföranden vara en kvinna så håller du tungan rätt i mun är jag övertygad om att vissa förändringar kan ske om de håller sig inom föreningens stadgar.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
      11 svar
      13 558 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg jimmy85
      av jimmy85