Vildmark - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vildmark

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ni som klagar på att någon klagar, är ju förstås bättre.

Alla skall få säga sitt.
    sigpic

Kommentera

Men alltså, jag har inte sagt att jag tycker vildmark är dåligt, jag har sagt att jag tycker det var bättre förra säsongen. Jag ger min synpunkt från vad jag själv vill se, sen får givetvis alla andra ge sin. Jag är övertygad om att det finns tusentals personer som uppskattade programmet mer än vad jag gjorde eftersom jag tagit upp tusentals smågäddor själv och är en aning less på dom
      my precious....

Kommentera

Henrik, smågädda + UL = Skitkul!

Kommentera

Originally posted by Henrik_L
          Men alltså, jag har inte sagt att jag tycker vildmark är dåligt, jag har sagt att jag tycker det var bättre förra säsongen. Jag ger min synpunkt från vad jag själv vill se, sen får givetvis alla andra ge sin. Jag är övertygad om att det finns tusentals personer som uppskattade programmet mer än vad jag gjorde eftersom jag tagit upp tusentals smågäddor själv och är en aning less på dom
          Re: Vildmark

quote:
          --------------------------------------------------------------------------------
          Originally posted by Henrik_L
          Är det bara jag som tycker att årets vildmarksserie är värdelöst hittils?
          --------------------------------------------------------------------------------

Ööööh, betyder inte vädelöst ungerfär samma sak som dåligt???

Kommentera

jo

men man kan oxå utläsa det som "bra program men dåliga avsnitt för min del hittils". smågäddor, småöringar, slemmiga lakar och rödingpimpel intresserar inte mej alls. jag har för mej att jag motiverade varför oxå. nästa avsnitt verkar bli ok iaf. även om jag inte har det minsta intresse för laxfiske så är det alltid kul att se stora fiskar
            my precious....

Kommentera

ja de e ju skitbilligt att åka till usa o fiska rregnbåge så de behöver man inte slänga ut en förmögenhet
              Blää

Kommentera

asså börjar bli lite trött, jag har ej sagt att fiskens storlek spelar ngn roll, det är kvaliten i övrigt., och ska ni fortsätta snacka eller hävda saker, citera mej då, e så trött på att folk som hela tiden missförstår.

och det förvånar mig verkligen att en sådan som är moderator (stizo) säger ngt sådant som "Att det alltid skall finnas sånna j---ä gnällspikar överallt... " detta är ju ett forum, alla kan inte ha samma åsikter skulle bli jävla skoj om alla sitter och håller med varandra.

och jag harinte heller nåt emot fler fiskeprogram i tv.
                men en kanal som SVT kan och bör man ställa krav på, det har hela sveriges befolkning rätt till.

Kommentera

Originally posted by zipper
                  asså börjar bli lite trött, jag har ej sagt att fiskens storlek spelar ngn roll, det är kvaliten i övrigt., och ska ni fortsätta snacka eller hävda saker, citera mej då, e så trött på att folk som hela tiden missförstår.

och det förvånar mig verkligen att en sådan som är moderator (stizo) säger ngt sådant som "Att det alltid skall finnas sånna j---ä gnällspikar överallt... " detta är ju ett forum, alla kan inte ha samma åsikter skulle bli jävla skoj om alla sitter och håller med varandra.

och jag harinte heller nåt emot fler fiskeprogram i tv.
                  men en kanal som SVT kan och bör man ställa krav på, det har hela sveriges befolkning rätt till.
                  Nej det skulle inte vara så skoj om alla höll med varandra hela tiden. Ursäkta mig om jag tog i lite med mitt tidigare inlägg...

Det handlar om att vissa har en tendens att alltid vara så negativa...

Kommentera

Originally posted by Stizo
                    Nej det skulle inte vara så skoj om alla höll med varandra hela tiden. Ursäkta mig om jag tog i lite med mitt tidigare inlägg...

Det handlar om att vissa har en tendens att alltid vara så negativa...

ok då vet jag

Kommentera

det är nog mej han menar men jag är inte negativ alls, jag är jätteglad för det lilla jag får. jag vill bara att allt ska vara så bra det kan vara
                      my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 508 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85