Fiskesnack.com "ta er en funderare" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com "ta er en funderare"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Fs funkar / sköts ju numer sämre än sämst..
    men hade ju varit sjukt tråkigt om sidan försvann då det i alla gamla trådar finns jäkligt mycke bra info. Varit ett flertal gånger man googlat något o få fram en länk till nån gammal tråd på FS.
    Synd Sportfiskarna verkar göra allt för o trycka sidan i graven..

    Kommentera


    • #12
      Japp, jag har mailat SF om detta och om denna tråd men ej fått något svar, så sidan kan gärna gå i graven för min del då den inte funkar :-(
      Den där "konsulten" hade jag sparkat i röven för längesen....
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

      Kommentera


      • #13
        Verkar som FS blev köpt av någon som inte har en aning om vad dom sysslar med.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
          Verkar som FS blev köpt av någon som inte har en aning om vad dom sysslar med.
          Ja de va väl sportfiskarna som stoltsera med att dom köpte FS. Om det sen bytt ägare igen lämnar jag osagt..

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg

            Ja de va väl sportfiskarna som stoltsera med att dom köpte FS. Om det sen bytt ägare igen lämnar jag osagt..
            Det är dom jag syftar på dom verkar ha noll koll på vad dom gett sig in på

            Kommentera


            • #16
              Ja ändå en sorglig utveckling, i alla eventuella fall så förefaller SF antingen okapabla, ointresserade eller sparsamma...
              Som medlem sedan sent 70-tal funderar jag om det är värt mödan.. Vi sportfiskare har ETT stort (?) forum som inte är/var kommersiellt drivet.. vill, kan SF förvalta det eller.... ? Är vi månne alltför jobbiga, rent av olönsamma? Tänker man så, då är begripligt att vi tappar...
              Senast ändrad av anteman; 2020-09-02, 05:09.

              Kommentera


              • #17
                Man är ju framförallt nyfiken på varför de köpte sidan från första början? Hade de ambitionen att driva den eller var det pengar som brände? Med allt bra som Sportfiskarna gör känns det helt sinnessjukt att de håller på att bränna en plattform som Fiskesnack.com, som verkligen har potential att återigen bli en samlingsplats för fiskeintresserade.
                Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

                Kommentera


                • #18
                  Ursprungligen postat av Geronimo Visa inlägg
                  Man är ju framförallt nyfiken på varför de köpte sidan från första början? Hade de ambitionen att driva den eller var det pengar som brände? Med allt bra som Sportfiskarna gör känns det helt sinnessjukt att de håller på att bränna en plattform som Fiskesnack.com, som verkligen har potential att återigen bli en samlingsplats för fiskeintresserade.
                  Antagligen för att komma åt alla fiskesnackare som inte är medlem i sportfiskarna. Notera att det finns inga länkar från sportfiskarna.se till fiskesnack.com så den vägen är dom inte intresserade av att "värva" medlemmar. Hade man varit intresserad av att få fart på fiskesnack hade väl det första man gjort varit att satt en länk på sportfiskarna.se? Men dom kanske har det på priolistan, att få in en länk på en webbsida är ingen lätt uppgift ska ni veta.

                  Skulle faktiskt vara intressant att få ett svar av sportfiskarna varför dom inte länkar till fiskesnack...

                  Kommentera


                  • #19
                    Hej, som sagts tidigare så har forumprogramvaran vBulletin stora brister i vad som är möjligt och inte, nuförtiden. Vi tar gärna emot konkreta synpunkter på vad som ni anser bör åtgärdas. Ju mer konkreta desto bättre. Tack! //Andreas
                    '

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av Sportfiskarna Admin Visa inlägg
                      Hej, som sagts tidigare så har forumprogramvaran vBulletin stora brister i vad som är möjligt och inte, nuförtiden. Vi tar gärna emot konkreta synpunkter på vad som ni anser bör åtgärdas. Ju mer konkreta desto bättre. Tack! //Andreas
                      '
                      Ni har fått 100 konkreta synpunkter i tidigare trådar. Det hjälper väl inte att vi ger fler när inget händer, eller hur tänker du?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 302 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 314 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 553 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X