nu förstår ni varför norrlandspojkarna fortfarande säger "på mina fem fingrar"!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Big Jerk 2007
Collapse
X
-
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
-
AH! HAAAUrsprungligen postat av ALQ Visa inläggnu förstår ni varför norrlandspojkarna fortfarande säger "på mina fem fingrar"!
Kommentera
-
ser ut som om mange gått om kjelle i popularitet (om man slår ihop dom två kategorierna), men fortfarande är det ngn procent fler som gissar att kjelle tar den största. jag gissar att förmåga att variera sitt fiske, kommer att ha en ganska stor betydelse. vi kommer att fiska av flera olika områden som alla bjuder på speciella fiskeförhållanden.achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
-
Jag tror att den som
har bästa tånglake imitationen kommer att vinna, i alla fall om ni kör längre ut... Stämmer detta så ligger väl mange hyffsat tillUrsprungligen postat av ALQ Visa inläggser ut som om mange gått om kjelle i popularitet (om man slår ihop dom två kategorierna), men fortfarande är det ngn procent fler som gissar att kjelle tar den största. jag gissar att förmåga att variera sitt fiske, kommer att ha en ganska stor betydelse. vi kommer att fiska av flera olika områden som alla bjuder på speciella fiskeförhållanden.
Kommentera
-
Beror helt på vad gäddan tycker...Ursprungligen postat av toxs Visa inlägghar bästa tånglake imitationen kommer att vinna, i alla fall om ni kör längre ut... Stämmer detta så ligger väl mange hyffsat till
Kommentera
-
Nej
Ursprungligen postat av Gargamel Visa inläggBeror helt på vad gäddan tycker...
Så är det inte, spelar ingen roll vad dom tycker, på åland är det hon här som bestämmer....
Kommentera
-
Är inte det där Conan O'Brien??Ursprungligen postat av toxs Visa inläggSå är det inte, spelar ingen roll vad dom tycker, på åland är det hon här som bestämmer....
Kommentera
-
oj oj oj!!! fick just en rapport från en anonym snubbe som var ute och "fiskade" med kjelle igår!!!
" innan dagen var slut hade kjelle fått enn 11+ och en 10+ sen några runt sju några femmor och några slipsar runt 2kg, jag då NOLL,NADA ZIPP, fattar du förnedringen NOLL kan inte säga det tillräckligt många ggr NOLL"achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 125 visningar