Ursprungligen postat av TiSo
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kanalgratis polisanmälda
Collapse
X
-
Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg
Det var klumpigt uttryckt av mig. Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
- Gillar 1
Kommentera
-
Eller så rapporterar någon ett specifikt klipp till youtube tillsammans med information som visar att något är fel. Är det då orimligt att det tas bort?Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.
Kommentera
-
Ja, om polisutredningen visa att det är "införskaffat på olagligt vis" och dom blir dömda så kan jag tänka mig att YouTube tar bort materialet.Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg
Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
Kommentera
-
Det rimliga är väl om den eventuellt skyldige tar bort klippet själv av ren självbevarelsedrift. Svårt att se att klippet i sig bryter mot några lagar och regler som skulle kräva att youtube tar bort det.Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg
Eller så rapporterar någon ett specifikt klipp till youtube tillsammans med information som visar att något är fel. Är det då orimligt att det tas bort?
Kommentera
-
Det är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.
Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 2
Kommentera
-
Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 1
Kommentera
-
Ett liknande exempel, det är mer än en ungj-vel som har blivit av med lappen här i Finland sedan de har laddat upp filmer när de bryter mot hastighetsbegränsningarna. Typ filmat hastighetsmätaren när den visar 200km/h eller mer.Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.
- Gillar 1
Kommentera
-
Tror fiskevårdsområden jobbar på det ska bli fiskeförbud om det här nu stämmer med tjuvfiskandet.Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggDet är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.
Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 142 visningar