Ursprungligen postat av Ambassadeur5000
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fel på ekolodet!?
Collapse
X
-
Rätt!Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggBlanda inte in "vi" här dina åsikter får stå för dej själv! mvhVad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Jag är murare i grunden. Har sysslat med det mesta, lärt mig att mura kakelugnar, kört lite fasadmurning och mycket plattsättning. Nuförtiden gör jag inte mycket praktiskt arbete utan sysslar mest med projektledning, fuktutredníngar och anbudsräkningar.Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggHej KG blev bara nyfiken vad inom bygg för vem sysslar inte med det hantverket mvh
Kommentera
-
Väldigt OT:
Ska det inte vara "som jag är"???Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg..."som jag""...heter det...
Ola
Kommentera
-
Kanske va lite dumt skrivet så. Men det verkar juh vara precis samma fel med ett likadant lod som han har/hade.Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggVådde tror jag knappast på? Känns som att du utgår i från icke konkreta grunder med din anklagelse?
Kanske lodet VAR just trasigt, han bytte det mot ett splittans nytt, och sålde sedan sedan det "nya" för att han inte ansågs sig behöva det?
Nu verkar han vara en riktig skummis, men att "tro" saker och ting när man anklagar folk för bedrägeri känns inte helt 100.
Så därför tror jag det. Vet inget, jag tror det.Hoppas jag har fel.
Kommentera
-
Hej KG; Jag vill stå som du! Jag vill gå som du! (Melodin kan du nog redan.)Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg..."som jag""...heter det...

En dag ska du få lära mig att "Go for The Big Ones"!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggBlanda inte in "vi" här dina åsikter får stå för dej själv! mvh
Kommentera
-
Ok är själv byggsnickare mvhUrsprungligen postat av KG? Visa inläggJag är murare i grunden. Har sysslat med det mesta, lärt mig att mura kakelugnar, kört lite fasadmurning och mycket plattsättning. Nuförtiden gör jag inte mycket praktiskt arbete utan sysslar mest med projektledning, fuktutredníngar och anbudsräkningar.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ja, gamla blir vi ju alla förr eller senareUrsprungligen postat av KG? Visa inläggJNuförtiden gör jag inte mycket praktiskt arbete utan sysslar mest med projektledning, fuktutredníngar och anbudsräkningar.
sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 558 visningar
0 gillar