CWC AB, vilka killar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

CWC AB, vilka killar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• CWC AB, vilka killar!

Hej Hopp!

Vill bara göra alla uppmärksamma på hur bra CWC är!

Idag såg jag att en spöring (andra uppifrån) var sprucken och insåg plötsligt varför jag tycker alla linor är värdelösa, spöringen har ju skavt sönder dem. Har tappat ca 6 beten på grund av det!

I vilket fall valde jag att höra av mig till butiken jag köpt spöet ifrån, de sa att de aldrig upplevt något sådan gällande CWC's produkter. Sen babblade de en massa annat strunt men kontentan va att de verkade allmänt osugna på att hjälpa mig som kund! I vilket fall de var snabba med att ge mig nummret till "Trumman" i min ovishet tänkte jag -jaha, vem e de då? De sa bara prata med han... Dåligt att en shop inte vill hjälpa, och att det lyser igenom så tydligt!

Jag ringde nummret jag fått och en kille med riktigt go Hufvudsstadsdialekt svarade. (Tror inte de va "trumman") Jag förklarade mitt problem och att jag hade blivit hänvisad dit av en återförsäljare!
    Han sa direkt DET LÖSER VI , jag vet hur det känns att inte få hjälp med reklamationer sa han. och jag kände genast en lättnad! Vi löste probemet och nya grejjer är påväg. Tänk om alla kunde vara så hjälpsamma.

Precis den inställningen ett företag ska ha till sina kunder, kommer i fortsättningem köpa så mycket som möjligt av CWC's produkter bara för att jag vet att man blir bemött på ett riktigt bra sätt!

Tycker alla borde göra som CWC, snacka inte massa strunt, bara kom med en lösning på problemet!

Tack Igen CWC, kanske skulle skicka en tårta ändå!
    Senast ändrad av Grävlingen; 2007-10-12, 15:39.
    Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Har också bara bra erfarenheter av att ha att göra med CWC. Mycket dålig stil av butiken dock, hade du garanti kvar på spöt? I så fall är de skylldiga att hjälpa dig, något de borde göra ändå tycker jag.
    Gädda & Jäger
    www.gaddajager.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Krumelur Visa inlägg
      Har också bara bra erfarenheter av att ha att göra med CWC. Mycket dålig stil av butiken dock, hade du garanti kvar på spöt? I så fall är de skylldiga att hjälpa dig, något de borde göra ändå tycker jag.
      Det är inte alltid butiken som är skyldig att hjälpa. Själv jobbar jag i en vitvarubutik och i denna bransch är det tillverkarna som står för garantiservice.
      http://eastfieldlures.blogspot.se

Kommentera

Oja, har bara haft spöet sen i juni, och har varit riktigt försiktig med det, så det är garanti kvar!
        För övrigt ett jäkligt skönt spö! BFT-Stiff

Bara så jäkla skönt att saker löser sig smidigt ibland, så tråkigt när saker är sönder som man köpt via nätet! Liksom ingen man kan spänna ögonen i eller sparka i rumpan!
        Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Håller med om att CWC är bra. Två av mina jerks läkte in avtten efter några gäddor. Det var bara och skicka dit dem för att få nya.
          http://www.silverbums.com

Kommentera

Jag hade aldrig gått in i den affären igen efter ett sådant bemötande.
            Yiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
              Oja, har bara haft spöet sen i juni, och har varit riktigt försiktig med det, så det är garanti kvar!
              För övrigt ett jäkligt skönt spö! BFT-Stiff

Bara så jäkla skönt att saker löser sig smidigt ibland, så tråkigt när saker är sönder som man köpt via nätet! Liksom ingen man kan spänna ögonen i eller sparka i rumpan!
              Hur ska du ha det!
              Hade du köpt det på nätet? Tyckte du gnällde i början på affären!

Kommentera

En butik kan väl iofs vara en webbutik ?
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Pig-king Visa inlägg
                  Hur ska du ha det!
                  Hade du köpt det på nätet? Tyckte du gnällde i början på affären!
                  Precis, han klagade på butiken som han köpt spöet av via nätet... inte så konstigt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
                    Hej Hopp!

Vill bara göra alla uppmärksamma på hur bra CWC är!

Idag såg jag att en spöring (andra uppifrån) var sprucken och insåg plötsligt varför jag tycker alla linor är värdelösa, spöringen har ju skavt sönder dem. Har tappat ca 6 beten på grund av det!

I vilket fall valde jag att höra av mig till butiken jag köpt spöet ifrån, de sa att de aldrig upplevt något sådan gällande CWC's produkter. Sen babblade de en massa annat strunt men kontentan va att de verkade allmänt osugna på att hjälpa mig som kund! I vilket fall de var snabba med att ge mig nummret till "Trumman" i min ovishet tänkte jag -jaha, vem e de då? De sa bara prata med han... Dåligt att en shop inte vill hjälpa, och att det lyser igenom så tydligt!

Jag ringde nummret jag fått och en kille med riktigt go Hufvudsstadsdialekt svarade. (Tror inte de va "trumman") Jag förklarade mitt problem och att jag hade blivit hänvisad dit av en återförsäljare!
                    Han sa direkt DET LÖSER VI , jag vet hur det känns att inte få hjälp med reklamationer sa han. och jag kände genast en lättnad! Vi löste probemet och nya grejjer är påväg. Tänk om alla kunde vara så hjälpsamma.

Precis den inställningen ett företag ska ha till sina kunder, kommer i fortsättningem köpa så mycket som möjligt av CWC's produkter bara för att jag vet att man blir bemött på ett riktigt bra sätt!

Tycker alla borde göra som CWC, snacka inte massa strunt, bara kom med en lösning på problemet!

Tack Igen CWC, kanske skulle skicka en tårta ändå!
                    Dock inte alltför ovanligt att spööglor spricker eftersom dom är relativt stötkänsliga...Kan ju vara idé att besiktiga nyinköpta spön..
                    Hälleflundrafiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av geson, 2010-08-05, 15:29
                    9 svar
                    1 091 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg anteman