... vadå ? Vad har ni hört för otroliga fiskehistorier från folk som uppenbart ljugit er rakt upp i ansiktet ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mytomanen berättade ...
Collapse
X
-
Mytomanen berättade ...
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/FiskesnackcomTaggar: Ingen
-
Träffade två små grabbar som påstod att dem hade fått en 42kgs gädda och en 27 kgs gädda i en insjö i närheten.
Kommentera
-
Mytomaner verkar dras till fiske. Har mött så många mytton att jag inte förvånas. Värst var nog när en kille fick rudor på mete. När dom låg på land så pratade dom med honom. Och då kunde han inte döda dom. Utan han släppte tillbaks dom. En annan hade fått 3000 gäddor på en säsong. Han fick inte ihop det när vi ville veta hur det gått till. Mytomaner har en förmåga att snärja sig själva i sina lögner.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Mycket konstigt har man hört, 2-meters gäddor men jag dra mig til minnes en snubbe som försäkrade mig om att han fångat 5-kilos kungsfiskar från land....Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg... vadå ? Vad har ni hört för otroliga fiskehistorier från folk som uppenbart ljugit er rakt upp i ansiktet ?Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Detta har inget med fiske att göra men jag måste bara berätta om en mytoman...
Min syrra sommarjobbar på ett utomhusbad.. och en dag kom det kille som brukar vara där men denna gången går han bara rakt in utan att betala. När min syster frågar han varför han inte betalar berättar han att han äger badet (vilket simklubben gör) och samtidigt berättar han att han varit gift med Pamela Anderson och är pappa till Christer Sjögren. Det säger en del om personen i sig...
Kommentera
-
Snackade om fiske med en bekant, då berättade han att hans farfar har ett hemligt vatten i Vilhelmina där han och farfar brukar få flera gäddor mellan 23-27 kilo / sommar. Ville inte strippa killen naken och säga, ljuuuug utan höll god min och nickade och sa; Vilket bra vatten det verkar vara osv...
Kommentera
-
det måste ha varit ett ricktigt bra ställe detUrsprungligen postat av Snapsen Visa inläggSnackade om fiske med en bekant, då berättade han att hans farfar har ett hemligt vatten i Vilhelmina där han och farfar brukar få flera gäddor mellan 23-27 kilo / sommar. Ville inte strippa killen naken och säga, ljuuuug utan höll god min och nickade och sa; Vilket bra vatten det verkar vara osv...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar