...kommer Ni ihåg när Ni började fiska? vem var det som fick ert intresse att börja? hur fiskade ni? vad fiskade ni?
för egen del så var det min farfar som tog med mig ut i hans slitna gamla träeka för att vittja burar och nät, vi rodde ganska mycket drag efter gädda och vi bonkade varenda en!
farmor lagade till dom. jag tyckte det var otroligt spännande att lyfta upp burarna och se vad dom innehöll. Ganska långt ifrån mitt eget fiske idag men det var så mitt intresse började.
för egen del så var det min farfar som tog med mig ut i hans slitna gamla träeka för att vittja burar och nät, vi rodde ganska mycket drag efter gädda och vi bonkade varenda en!
farmor lagade till dom. jag tyckte det var otroligt spännande att lyfta upp burarna och se vad dom innehöll. Ganska långt ifrån mitt eget fiske idag men det var så mitt intresse började.

Sedan gick det till lite öringsfiske med farsan. Vidare kom jag in på jerkbait efter att ha sett Fiske på tv4+. Två brorsor som åkte runt och jerkade. Blev helt såld. Nu är det bara gädda och abborre som gäller, men ska börja meta nu också

Kommentera