Stulna fiskesaker - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stulna fiskesaker

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lite off topic men vill bara varna alla här för att göra affärer med nightmare här på forumet! Totalt opålitlig! Blåste mej på 800 kr

Kommentera

Ursprungligen postat av SABBE Visa inlägg
      Allvarligt,vem bryr sig om kvittot om rullen funkar som den ska.och vem fan vill betala full pris???
      han som ev blivit av me den kan ju vara nån ärlig pers som har haft inbrott! å nu så sitter den och bråkar me försäkringsbolaget och du hjälper den som snodde den så heder åt diedose för han tänker :-)
      Senast ändrad av hö nu; 2008-04-18, 15:08.

Kommentera

Hejsan! Ja nog låter det skumt att en helt ny pryl säljs så billigt och då utan både kvitto och sånt som alltid medföljer vid nyköp! Men å andra sidan den rullen kanske även säljs i ett set och rullen kanske är från ett sånt set? Fast då borde ju han ju förklarat hur det ligger till med en gång när du frågade om extra spolen och kvittot? Jag har en Stella 2500 FB som jag nog kan sälja för 500 kr vid snabb affär utan frågor å utan extra spole å kartong å kvitto! Ska det prompt ingå ett kvitto å kartongen till den + fodralet så blir det betydligt mera pengar förstås...=)

Kommentera

Ursprungligen postat av diedose Visa inlägg
          För 3-4 år sedan hade detta aldrig hänt men man är ju som ett gott vin - man mognar med tiden

Man säljer inte en splitter ny rulle utan kvitton, garanti eller extraspole för 1/3 av priset. Något är i luringen.......
          Jag har sålt många nya rullar långt under butikspriser o inga kvitton.
          Behöver inte vara något skumt kan ju tex. vara inköpta via ebay eller liknande. Det blir ju billigare frakt om man skickar utan kartong.
          400kr för en rulle som kostar 1200kr i butik är inget konstigt ganska normalt om man handlar från US.
          Du kan ju alltid fråga om du får betala 800kr för den om det skulle kännas bättre
          En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Ursprungligen postat av SABBE Visa inlägg
            Allvarligt,vem bryr sig om kvittot om rullen funkar som den ska.och vem fan vill betala full pris???
            Du kan ju göra oärliga affärer om du vill. Jag är helt säker på att du inte får dåligt samvete av det heller men jag gör det inte!

och jag tror inte att det finns set med den rullen. den e grmt skön. silkeslen vevning!
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av CA Visa inlägg
              Hejsan! Ja nog låter det skumt att en helt ny pryl säljs så billigt och då utan både kvitto och sånt som alltid medföljer vid nyköp! Men å andra sidan den rullen kanske även säljs i ett set och rullen kanske är från ett sånt set? Fast då borde ju han ju förklarat hur det ligger till med en gång när du frågade om extra spolen och kvittot? Jag har en Stella 2500 FB som jag nog kan sälja för 500 kr vid snabb affär utan frågor å utan extra spole å kartong å kvitto! Ska det prompt ingå ett kvitto å kartongen till den + fodralet så blir det betydligt mera pengar förstås...=)
              Då tar jag Stellan...
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg
                Jag har sålt många nya rullar långt under butikspriser o inga kvitton.
                Behöver inte vara något skumt kan ju tex. vara inköpta via ebay eller liknande. Det blir ju billigare frakt om man skickar utan kartong.
                400kr för en rulle som kostar 1200kr i butik är inget konstigt ganska normalt om man handlar från US.
                Du kan ju alltid fråga om du får betala 800kr för den om det skulle kännas bättre
                jag förstår hela saken och vet att det inte behöver vara något skumt i affären. det som luktar lite också som jag inte nämnt tidigare är att han säljer typ 30 rullar till pga flytt..... jag vet många tjuvar som säljer saker pga flytt......
                sigpic

Kommentera

Sida för stulna fiskegrejor.

Tyckte detta var en lysande idé att samla alla stulna fiske grejor på en sida på nätet. Tyvärr är vi sent ute eftersom en sådan sida finns redan. Jag låter B li att nämna den och stänga LOCKET.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
                    Tyckte detta var en lysande idé att samla alla stulna fiske grejor på en sida på nätet. Tyvärr är vi sent ute eftersom en sådan sida finns redan. Jag låter B li att nämna den och stänga LOCKET.
                    Säg den gärna så man kan gå in och jämföra. Annars är jag gärna med och startar en sida där allt samlas. Så vi fiskare kan vara lite mer säkra.
                    sigpic

Kommentera

Slå ihop B och LOCKET i det kattman skrivit så får du fram vilken sida han menar

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                      14 svar
                      3 123 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg uditsen
                      av uditsen