Som en god fiskare har man "alltid" med sig kameran vid fiske, man vet aldrig när "di store kommer på besök" Jag tycker att ett kort på firren är är ett krav" Men vill publikum annat så böjer jag mig...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Topplistan...
Collapse
X
-
Yes! Det är sant! Men man får ju hoppas att dem flesta är ärliga!Originally posted by Sturgeon
OK, 15-20 posts borde nog vara rimligt, eller?
Edit: Vem vet hur alla medlemmarna ser ut, annars är det ju bara att ta vilken bild som helst, på vem som helst och skicka in, dvs. i vilket fall som helst så är det upp till var och en att vara ärlig.
Men visst, en bild är alltid trevligt att delge alla andra.
Eller så får man skanna in en bild på ID eller körkort...
Kommentera
-
bergman, hur går det med topplistan ? jag tycker att man ska behöva foto, eller i alla fall vittnesmål från nån känd fiskesnack.com:are, och det där med gräns för antal inlägg låter bra, runt 20 eller 30 st låter bra (eller ?!?!) bara inte folk börjar skriva onödiga inlägg bara för att kunna anmäla fiskar. Kommer det att bli prisutdelning vid slutet av året ? jag tycker att det bara ska vara "nya" fiskar, dvs fiskar som är tagna efter starten av listan, det vore praktiskt om man kunde starta till nyår....
Kommentera
-
Yoxler, är det okej att vi "kopierar" utseendet på er topplista ?
Vill ni ha ett forum på er sida kan ni ju länka in detta med en egen layout om ni vill. Hör av er till mig om hur isånnafall.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
jajamensan det ska gå braOriginally posted by Bergman
Yoxler, är det okej att vi "kopierar" utseendet på er topplista ?
Vill ni ha ett forum på er sida kan ni ju länka in detta med en egen layout om ni vill. Hör av er till mig om hur isånnafall.
fin lista va?
kan ni fixa med egen layout? hur ska det i så fall gå till? Kan vi iof ta privat med mess istället här kanske
har faktiskt redan gjrot ett forum i PHP hehe fast det ser precis ut som det på lunarstorm. Och det används idag på NHRs webbsida
Personligen tycker jag att man ska ha en all-time som sturgeon säger. Och en som uppdateras var annan månad. Så det blir lite flyt på listan. Men alltime borde vara fler än 5 poster i så fall tycker jag.
Kommentera
-
Det borde finnas en lista över personliga rekord. Inget krav på foto.
Dessutom tycker jag att det skall dra igång en FiskeSnack -tävling med start 1/1-2003 på de största fångsterna i respektive fisk-kategori. Denna skall absolut innehålla foton för att räknas samt annan relevant information som redan har beskrivits i detta forum. Den skall löpa till nästa års slut. Sedan kan en ny startas. And so on...
Kommentera
-
Det där låter bra.Originally posted by klover
Det borde finnas en lista över personliga rekord. Inget krav på foto.
Dessutom tycker jag att det skall dra igång en FiskeSnack -tävling med start 1/1-2003 på de största fångsterna i respektive fisk-kategori. Denna skall absolut innehålla foton för att räknas samt annan relevant information som redan har beskrivits i detta forum. Den skall löpa till nästa års slut. Sedan kan en ny startas. And so on...
Bergman, släng upp något på försök, så kan vi justera efterhand.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
12 904 visningar