Sturgeon, vill fixa rätt kolumner och så innan vi släpper in "folket" i listan ... tänkte ha små "thumbnails" i bildrutan ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Topplistan...
Collapse
X
-
Ja, thumbnails är alltid snyggt.Originally posted by Bergman
Sturgeon, vill fixa rätt kolumner och så innan vi släpper in "folket" i listan ... tänkte ha små "thumbnails" i bildrutan ...
När det gäller en "all time high" lista, så tycker jag att den inte skall behöva innehålla alls lika mycket fakta.sigpic
Kommentera
-
Jag tycker att det ser bra ut, nästa fråga är väl vilka arter som ska vara med, jag tycker att det borde vara: Gädda, abborre, gös, havsöring (kanske en lista för västkust och en för östkust ?), insjööring, lax, insjölax, regnbåge, torsk(Hmmm... kanske bara på all time high...), sej, mört och braxen, nu har jag säkert missat nån eller nåt... det får jag se sen, rätta mig gärna
Kommentera
-
Mycket öring och skit på din önskelista alltså.Originally posted by Foppa
Jag tycker att det ser bra ut, nästa fråga är väl vilka arter som ska vara med, jag tycker att det borde vara: Gädda, abborre, gös, havsöring (kanske en lista för västkust och en för östkust ?), insjööring, lax, insjölax, regnbåge, torsk(Hmmm... kanske bara på all time high...), sej, mört och braxen, nu har jag säkert missat nån eller nåt... det får jag se sen, rätta mig gärna
Så många arter som möjligt skall ju naturligtvis vara med, Använd Fiskejournalens Recordfisktabell som mall.
Kanske lite i mesta laget
Se här...Bifogade filersigpic
Kommentera
-
japp, mycket öring, tänkte skriva bäckörin också, men skippade det
man får inte ha för mycket arter, det blir lite jobbigt, 8-10 st kanske, på al time high-listan kan man ha fler, det är alltid roligt med annoarlunda arter, har någon här fått en gärs nån gång ? och i sånna fall hur stor ? det är nog den enda chansen jag har på al time highen
jag har fått en på ca 1.5hg på bottenmete med mask i Dalälven
Kommentera
-
hehehehe....Originally posted by Foppa
Öhhh... är det nått nytt med flera sidor på en tråd ? jag har inte sett det förns nu. Det kanske bara är jag som är blind.....
nädå. det inge nytt.inte så många trådar på fiskesnack som blivit mer än en sida
Kommentera
-
Du har nog rätt att i att en begränsning på årsbästa gällande antal arter kanske ska finnas, mycket hänger förstås på den administrativa delen, hur mycket kan hanteras.Originally posted by Foppa
japp, mycket öring, tänkte skriva bäckörin också, men skippade det
man får inte ha för mycket arter, det blir lite jobbigt, 8-10 st kanske, på al time high-listan kan man ha fler, det är alltid roligt med annoarlunda arter, har någon här fått en gärs nån gång ? och i sånna fall hur stor ? det är nog den enda chansen jag har på al time highen
jag har fått en på ca 1.5hg på bottenmete med mask i Dalälven
Har tagit Gärs, dock helt utan vetskap om dess vikt, säkert inte mer än något hekto, slår mig alltså
sigpic
Kommentera
-
Saknar vi nåt i Topplistan nu eller ska jag aktivera den som den är ?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar