Topplistan... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Topplistan...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Sturgeon, vill fixa rätt kolumner och så innan vi släpper in "folket" i listan ... tänkte ha små "thumbnails" i bildrutan ...
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Originally posted by Bergman
      Sturgeon, vill fixa rätt kolumner och så innan vi släpper in "folket" i listan ... tänkte ha små "thumbnails" i bildrutan ...
      Ja, thumbnails är alltid snyggt.

När det gäller en "all time high" lista, så tycker jag att den inte skall behöva innehålla alls lika mycket fakta.
      sigpic

Kommentera

Jag tycker att det ser bra ut, nästa fråga är väl vilka arter som ska vara med, jag tycker att det borde vara: Gädda, abborre, gös, havsöring (kanske en lista för västkust och en för östkust ?), insjööring, lax, insjölax, regnbåge, torsk(Hmmm... kanske bara på all time high...), sej, mört och braxen, nu har jag säkert missat nån eller nåt... det får jag se sen, rätta mig gärna

Kommentera

Originally posted by Foppa
          Jag tycker att det ser bra ut, nästa fråga är väl vilka arter som ska vara med, jag tycker att det borde vara: Gädda, abborre, gös, havsöring (kanske en lista för västkust och en för östkust ?), insjööring, lax, insjölax, regnbåge, torsk(Hmmm... kanske bara på all time high...), sej, mört och braxen, nu har jag säkert missat nån eller nåt... det får jag se sen, rätta mig gärna
          Mycket öring och skit på din önskelista alltså. Så många arter som möjligt skall ju naturligtvis vara med, Använd Fiskejournalens Recordfisktabell som mall.

Kanske lite i mesta laget

Se här...
          Bifogade filer
          sigpic

Kommentera

japp, mycket öring, tänkte skriva bäckörin också, men skippade det man får inte ha för mycket arter, det blir lite jobbigt, 8-10 st kanske, på al time high-listan kan man ha fler, det är alltid roligt med annoarlunda arter, har någon här fått en gärs nån gång ? och i sånna fall hur stor ? det är nog den enda chansen jag har på al time highen jag har fått en på ca 1.5hg på bottenmete med mask i Dalälven

Kommentera

Öhhh... är det nått nytt med flera sidor på en tråd ? jag har inte sett det förns nu. Det kanske bara är jag som är blind.....

Kommentera

Öhhh... är det nått nytt med flera sidor på en tråd ? jag har inte sett det förns nu. Det kanske bara är jag som är blind.....
                hehehehe....
                nädå. det inge nytt.inte så många trådar på fiskesnack som blivit mer än en sida

Kommentera

japp, mycket öring, tänkte skriva bäckörin också, men skippade det man får inte ha för mycket arter, det blir lite jobbigt, 8-10 st kanske, på al time high-listan kan man ha fler, det är alltid roligt med annoarlunda arter, har någon här fått en gärs nån gång ? och i sånna fall hur stor ? det är nog den enda chansen jag har på al time highen jag har fått en på ca 1.5hg på bottenmete med mask i Dalälven
                  Du har nog rätt att i att en begränsning på årsbästa gällande antal arter kanske ska finnas, mycket hänger förstås på den administrativa delen, hur mycket kan hanteras.

Har tagit Gärs, dock helt utan vetskap om dess vikt, säkert inte mer än något hekto, slår mig alltså
                  sigpic

Kommentera

Saknar vi nåt i Topplistan nu eller ska jag aktivera den som den är ?
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Om bild finns vore det bra med en länk från "ja" i den kolumnen till bilden. eller.....?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 547 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85
                      av jimmy85