det va grundligt måste jag säga.. dock så har vi haft det batteriet i 3-4 år o det funkar precis lika bra fortfarande, och kan fisa omkring på sjön 3-4 fiskedagar utan problem o då e det inte helt slut.. men då ska ju tilläggas att det e inte ofta den körs på högsta hastigheten. det blir oftast slötrolling emellan vikarna och sjön är inte direkt stor.
Edit: kan tillägga att batteriet har aldrig vart helt urladdat nån gång utan laddas innan dess.
känns konstigt att du säger att det låter som en önskedröm utan verklighetsanknytning, när det just för mig funkar just prercis så här som jag har beskrivit det. men som sagt det är inte vättern jag va ute på med min elvisp utan en "liten" smålänsk sjö..
Edit: kan tillägga att batteriet har aldrig vart helt urladdat nån gång utan laddas innan dess.
känns konstigt att du säger att det låter som en önskedröm utan verklighetsanknytning, när det just för mig funkar just prercis så här som jag har beskrivit det. men som sagt det är inte vättern jag va ute på med min elvisp utan en "liten" smålänsk sjö..
Ursprungligen postat av Old Firehand
Visa inlägg

Kommentera