Ursprungligen postat av kockfrallan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Den bästa ismetepulkan!
Collapse
X
-
Det stavas "whine", alternativt wine ifall du talar om drycken.Ursprungligen postat av indy Visa inläggWould you like some cheese with that "Waine"?
Trött på folk som ställer sig bakom spammare på forumet, speciellt när de tror de är roliga genom att skriva retfulla svar till mig.
Kommentera
-
"Skitinlägg" tycker jag inte riktigt stämmer... och är lite väl hårt formulerat - kanske rent utav ett brott mot forumets regler?
"Spam" har ju inte samma innebörd som inlägget heller...
MEN Tintin har faktiskt rätt i en sak. Detta är FEL sätt. Så fort bilderna uppdateras i bloggen så kommer denna tråd bli relativt meningslös.
Uppmaning: Vi bör vara trevliga mot varandra trots att åsikter ibland går isär... Bara en tanke.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
I rest my case...Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggDet stavas "whine", alternativt wine ifall du talar om drycken.
Trött på folk som ställer sig bakom spammare på forumet, speciellt när de tror de är roliga genom att skriva retfulla svar till mig.
Senast ändrad av indy; 2011-01-21, 01:44.
Kommentera
-
När man läser rubriken som jag gjorde och var intresserad av att veta vilken pulka ni/fiskare tyckte fungera bäst så blev man lite besviken. Det handla inte om någon pulka bara.Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggIstället för att "skräpa ner" forumet med trådar där du försöker locka folk att komma till din blogg hela tiden så borde du ta kontakt med Bergman och göra som alla oss andra. Låta Fiskesnack automatiskt posta när nya inlägg görs på din blogg.
Man skapar inte en tråd där man har en kort och onödig text plus en länk till sin blogg.
Alla vill klart att sin blogg ska vara läst av många. Det verkar faktiskt som att det är besökare ni är ute efter och att göra reklam för er blogg. Det finns fiskesidor/bloggar där man gör länkbyte eller så köper man en reklam plats av Bergman till ex. Ni har ju gjort mycket reklam för er sida på diverse fiskesidor. Så finner folk den intressant så återkommer dom. Jag tror dom flesta vet om att den finns nu.
No hard fellings...Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Skit startade tråden och en tråd helt utan intressant innehåll blev det med...
Håller fullständigt med tintinNever let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
tycker fortfarande det är ett skitinlägg , håller med dej om att vi ska vara trevliga mot varandra , men när tintin skriver vad han tycker, och dessuom har rätt, så tycker inte jag man behöver vara spydig tillbaka
[FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me !
[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
2026-08-16, 19:03 -
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 515 visningar