Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Pellekarp Visa inlägg
    om man vänder på det ... det borde vara roligt/lönsamt att sälja till hemma rullare med tanke på hur prylgalna & lättpåverkade vi e (jag framför alla)................. om dom kan lura på oss nya dunder-beten varje år så borde dom kunna lura på oss att göra jobbet själv (att rulla)
    För mig och de flesta jag känner som fiskar karp är det självklart att rulla sina egna beten. Jag rullar mina pop-ups med. Readymades känns lite som resten av det moderna samhället. Snabbt, färdigt och billigt... Man kan ju välja att inte köpa readymades med.
    sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av gorre Visa inlägg
      Jag får tacka medverkande för denna rogivande debatt och hoppas på lite mer bästföredatum i framtiden
      Och eftersom du har en SBS tröja ringer du Dess Taylor och säger åt honom på skarpen
      sigpic

Kommentera

• En helt annan sak nu. Hur vore det om vi körde en karpmetarserie mellan kommunerna i Småland?
        Vi i Oskarshamn har ett hemmavatten och ni i Nybro har ett. Jönköping och Kalmar tror jag också har något vatten som skulle kunna funka för detta ändamål. Om man mötte varandra en gång på varandras hemmaplan och seger gav 3 poäng, oavgjort 1 poäng. Kunde det inte vara en skoj grej nu när vi startat SKF?
        Alternativt skulle alla kommunerna mötas samtidigt och man graderade från 1 poäng till sämsta laget och uppåt beroende på hur många lag som är med.

Kommentera

• Ja där hör du Gustav! Annars får du Mangotsson på halsen för resten av livet.

Kommentera

• Ready mades e som MC Donalds ..... valet e fritt ... men jag tycker fortfarande att en riktigt hemmabakad hamburgare e bäst ..........

Kommentera

• Mc Donalds är fint!
              Readymades är bajs.
              sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inlägg
                Ja där hör du Gustav! Annars får du Mangotsson på halsen för resten av livet.
                Jasså? Jag tog bara efter dig och kommenderade som du gjorde på mig...

Du vet Palle, jag är inte så hemsk som du vill få det att verka...
                sigpic

Kommentera

• njaa ... mc donalds = ready mades Sibbylla= rullat på köpe mix hemmagjord burgare = då har du lite koll på alla delarna även om du inte avlivat kossan

Kommentera

• Jamen är du inte lite så Fredrik? Hata eller älska. Det finns väl inga mellanting efter vad jag förstått.

Kommentera

• Det där var sanna citat Pelle.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 644 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X