fiskesnack vs sportfiskeforum - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskesnack vs sportfiskeforum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Rabiata? Det är ju ganska många och strikta regler men innan de reglerna fanns så fanns bra många fler rabiata medlemmar än moderatorer. Vad tycker du är bäst egentligen?

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
    Sportfiskeforum är ju totalt söndermodererat. Vet inte hur många trådar som låsts för "att det finns liknande trådar". Funkar inte så om man vill hålla forumet levande.
    Tänk, jag tycker precis tvärtom.

Hur kul är det att söka på ett ord och få fram 7 tusen trådar som samtliga består av samma innehåll och hur kul är det att lägga ner en massa tid på ett riktigt välskrivet och informativt inlägg då ingen läser det fler gånger pga att man helt enkelt bara gör en ny tråd om frågan dyker upp på nytt?

Då är det väl bättre att ha lite kvalité i färre trådar än en mängd trådar med samma innehåll?

Personligen tycker jag att det är super att det finns flera kvalitetsforum.

Kommentera

Ursprungligen postat av Älvflugan Visa inlägg
      Rabiata? Det är ju ganska många och strikta regler men innan de reglerna fanns så fanns bra många fler rabiata medlemmar än moderatorer. Vad tycker du är bäst egentligen?

Som svenskar har vi ett unikt uttryck, "lagom" ! Förvisso en definition som kan skilja sig radikalt från idivid till individ.. JAG tycker sportfiskeforum har passerat gränsen "lagom" för länge sen..

Men visst är det bra att det finns forum med lite olika mentalitet och regler.. Då kan var och en välja och vraka..

Själv tycker jag mig kunna läsa nått nytt i flertalet av trådar som berör "populära" ämnen..Spec om det har gått en tid mellan det att trådarna har skapats.
      Med andra ord kommer det upp nått litet nytt tips eller trix med jämna mellanrum, även om ämnet har varit uppe tidigare.

Får man fråga vilket koppling du har till sportfiskeforum??

//Abel
      http://blogg.aftonbladet.se/27714/

Kommentera

Ursprungligen postat av catchandreleasearn Visa inlägg
        Sportfiskeforum har så jävla dålig layout(bakgrund, whatever!) och vit, och min skärm är cp så jag kan knappt läsa på vit bakgrund, så pallar bara kolla där nån gång i månaden.
        Sen kommer det nya trådar typ varannat år?
        Fiskesnack är helt klart bäst!
        Hehe - jag slängde ett getöga pga den här tråden och blev bara förvirrad när jag kom till sidan. Helt värdelös layout - så jag lämnade sidan innan jag ens orkade titta på innehållet i forumet

Kommentera

fs såklart! sff? wtf? aldrig hört talas om..

Kommentera

Ursprungligen postat av Abelsson Visa inlägg
            Får man fråga vilket koppling du har till sportfiskeforum??
            8 Mbit/s uppkoppling, för 229:-/månad

Kommentera

Ursprungligen postat av Älvflugan Visa inlägg
              8 Mbit/s uppkoppling, för 229:-/månad

De va dyrt... Själv pröjsa ja 149:- för 24Mbit/s

Btw.. Misstänker att du är en moderator på SFF , som reka läget här på FS.. kan det stämma kanske??

//Abelsson
              http://blogg.aftonbladet.se/27714/

Kommentera

Sportfiskeforum kan inte alls jämföras med Fiskesnack, här finns en helt annan bredd på fisket, finns i princip ingen trolling på SFF och då är det ju helt ointressant...

Sen är det otroligt kul att Bergman vårdar det här forumet så jävla bra
                http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Jag är mest på Sportfiskeforum.. men läser en del här oxå..

tycker dock att man inte behöver välja det ena eller andra. Man kan ju vara på båda forumen om man vill..

Men tycker dock att SFF är snäppet snyggare i layouten. Lättare att läsa och så.. men det e ju bara en vanesak.

Kommentera

FS är 1000000000000 gånger bättre. på sff är det som någon sa tidigare bara en massa okunniga jävlar(som mig) som inte kan nåt, men svarar endå. Allt äe verkligen bättre här. SFF är inget alternativ för mig längre....
                    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Fs gillar jag mkt bättre, är nästan aldrig inne på sff längre (1 gång/månad kanske). Har inte så stor koll på sff idag men när jag hade det så verkade det som om många medlemar bara skrev för skrivandets skull, inte för att de kunde ngt om saken, var intresserade av ämnet osv (= sämre kvalité).

Ursprungligen postat av kompåsjälv Visa inlägg
                      Men tycker dock att SFF är snäppet snyggare i layouten. Lättare att läsa och så.. men det e ju bara en vanesak.
                      Håller med.

Jag tyckte faktist att fs-layoten var ful och för mörk när jag blev medlem -05, men nu har jag vant mig
                      Senast ändrad av zpk; 2007-07-11, 00:51. Anledning: tics

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 642 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X