fiskesnack vs sportfiskeforum - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskesnack vs sportfiskeforum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jo, vissa delar av layouten på FS är lite utdaterade.
    Senast ändrad av salachtin; 2007-07-11, 01:37.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
      Dessutom är det ju enbart en massa 12åringar som gissar hej vilt på vad som är "rätt" och "fel".

Man orkar ju inte ens läsa klart en tråd.
      Föredrar nog varken eller men här finns det ju vissa 20-åringar som har rätt angående allt

Skämt åsido, FS är nog generellt sätt bättre. Finns en större kunskapsbank att ta ur här.
      SSF är ju lite som Bananen uttryckte det (något osmidigt, men ack så talande) fullt av mestadels ganska "obildade" användare. Det finns dock många användare på SSF som har intressanta åsikter och bra erfarenhet.
      Dock går det ju naturligtvis hitta givande trådar i båda forumen.
      Jag ser inget forum som "mitt", tycker bara det är kul att ha lite valmöjlighet.

Kommentera

det är mycket skönare att läsa på sportfiskeforum men fotoalbumet är mycket bättre här, lite mer kunskap att ta in för mig här, och jag älskar trådarna ytbeten för abborre ! av bergman, Tillverka "Storfiskarens" Spook, även den av bergman
        det som gör att sportfiskeforum.se konkurrerar med fiskesnack är isåfall att den är skönare att läsa
        Senast ändrad av niklas-; 2007-10-12, 20:40.

Kommentera

Ursprungligen postat av niklas- Visa inlägg
          ...

men det var ju för j*vligt att sportfiskeforum.se har blivit hackade nu när jag har ställt en viktig fråga där.

....

men nu är det bara fiskesnack som funkar så..
          I den sjuka delen av datorvärlden är hackerspatrasket hjältar och kommer så att vara så länge övriga ser upp till dem och skyddar dem.
          Ingen site går säker. Fähundarnas destruktiva idéer ligger alltid före de konstruktivas försök att skydda sig. Skyddsbehovet skulle vara försumbart om hackersvinen utrotades.

För mig är Fiskesnack det enda fiskeforumet jag dagligen besöker.
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

jag tycker att sportfiskeforum har bättre forum men fiskesnack är bättre på det mesta annars. och det var ju forumet man frågade efter.

Kommentera

FS såklart.. Snart 10 000..

» Statistik
              Medlemmar: 9 935
              Ämnen: 26 569
              http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Jag gillar Fiskesnack bättre. Mer aktivitet här och och som sagt en hel del gamla rävar som kan ett och annat och våran fritids sysselsättning.
                http://nypanfishingteam.blogg.se

Kommentera

Lite mer rock´n roll här på FS
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Blir fruktansvärt irriterad på moderatorerna på sportfiskeforum emellanåt.Så fort nån startar en ny tråd så är det nån till moderator som är framme och låser tråden,finns redan en tråd om elmotorer svarar snorisen och låser tråden.Forumet blir ganska så dött om man moddar på det viset.
                    Jag är dock inte så värst aktiv där har väl runt 20st inlägg.

Kommentera

fiskesnack is the shit.. Bergman & co har skapat den sidan jag hänger mest på och tycker det rå trevligt!!
                      Mer spöböjj åt folket

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 641 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X