fiskesnack vs sportfiskeforum - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskesnack vs sportfiskeforum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jonas 37 Visa inlägg
    Blir fruktansvärt irriterad på moderatorerna på sportfiskeforum emellanåt.Så fort nån startar en ny tråd så är det nån till moderator som är framme och låser tråden,finns redan en tråd om elmotorer svarar snorisen och låser tråden.Forumet blir ganska så dött om man moddar på det viset.
    Jag är dock inte så värst aktiv där har väl runt 20st inlägg.
    Fast det beror väl på att det förr kom upp typ 5000 trådar om elmotor varje dag, vilket gjorde att man inte orkade kolla in vilka nya ämnen som dykt upp varje dag. Själv har jag inte läst där sedan i typ maj, då de flesta trådar var alltför snarlika och kunskapsnivån där gav mycket att önska. FS är såååå mycket bättre.
    www.hellfish.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Elof92 Visa inlägg
      sportfiskeforum verkar inte vara särsilt omtyckt här.....
      Gör en vågad gissning varför svaret du får är som det är!!!
      sigpic

Kommentera

Ja, jag botaniserar inte alltför friskt på andra forum. Fiskesnack har det mesta jag behöver och lite till. Gemenskap, härliga trådar, lite lagom gnabb för att vardagen inte skall bli slentrian. Ibland blir det aningen låg nivå, men jag har svårt att tro att det inte är minst lika illa på andra ställen. Låg nivå behövs för att hög nivå skall kännas hög!

Jag och några andra från fiskesnack skall till exempel ut och äta på lördag, så det är ett utmärkt "dejtingforum" också. Genomåren har jag träffat ett antal här ifrån denna sida i verkliga livet, ofta vid fiske, vilket varit väldigt skoj!

Har varit delaktig här länge, och kan med stolt ton säga att ni är alla väldigt delaktiga till vad sidan är idag!!!

Kristian Seth
        sigpic

Kommentera

helt klart är väl att sportfiskeforum och fiskesnack är Sveriges största fiskeforum? Hur är fiskeportalen? Var in där nyss och kikade,dom har runt 2500medlemmar.Verkar dock som man måste regga sig för att läsa där.

Kommentera

Tycker helt klart att fotoalbumet här på FS är bäst.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jonas 37 Visa inlägg
              helt klart är väl att sportfiskeforum och fiskesnack är Sveriges största fiskeforum? Hur är fiskeportalen? Var in där nyss och kikade,dom har runt 2500medlemmar.Verkar dock som man måste regga sig för att läsa där.
              Jag tror inte att varken sportfiskeforum eller FS är störst.

Edit: jag tar tillbaka det där.
              Senast ändrad av Sg; 2007-10-10, 12:06.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
              47 svar
              1 641 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg mrfisker  
              Arbetar...
              X