Okej. Nu är det såhär. Jag och en polare är sugna på att åka till Åland och fiska abborre i slutet på Juli månad. Vi har letat runt här på fiskesnack, googlat och kikat runt efter bra fiskevatten samt stugor att hyra eller campingplats. Det jag letar efter är en stuga att hyra eller campingplats med båt vid ett bra fiskevatten. Här på sidan hittar jag dock inget konkret om bra fiskevattten runt Åland. Jag har även pratat med en snubbe som säger att dom som hyr ut stugor på Åland ofta skryter upp fisket vid deras stugby eller camping fast det suger för att locka dit folk. Så det känns lite som att leta efter en nål i en höstack. Nu hoppas jag att någon vänlig själ här kan hjälpa mig lite på traven.
Kan ni ge mig några tips på några schyssta fiskevatten på Åland, så att jag utifrån det kan leta efter en stuga eller camping i det området? Vore extremt snällt!
Hittade ett schysst boende med båt på Brändö, är det någon som vet hur fisket är där?
Kan ni ge mig några tips på några schyssta fiskevatten på Åland, så att jag utifrån det kan leta efter en stuga eller camping i det området? Vore extremt snällt!
Hittade ett schysst boende med båt på Brändö, är det någon som vet hur fisket är där?

Ös på med fler tips!
Kommentera