Eftersom det inte verkar finnas så många unga fiskare runt 14 i Stockholm på forumet är så undrar jag hur det är med unga sportfiskare deras hemsida verkar det vara nåt fel på. Skulle vara trevligt om man skulle kunna få lite nya fiskevänner. Då de flesta jag känner bara är datanördar. Skriv gärna info eller om nån Annan vill hänga med och fiska
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Unga sportfiskare
Collapse
X
-
Unga sportfiskare
Senast ändrad av Abborr mannen; 2013-02-22, 08:50.Fiskar alla olika sorters fiskar runt Stockholm och brukar åka till Dalarna och fiska ädelfiskTaggar: Ingen
-
Unga sportfiskare är ett förbund uppbyggt av föreningar med målet att underlätta för unga att fiska. Kolla om det finns någon förening som är ansluten till unga sportfiskare i närheten av dig och vänd dig då till den föreningen. Sidan verkar vara nere som sagt men du borde kunna hitta något telefonnummer eller e-postadress du kan höra av dig till.Kika på min blogg, enjoy!
Kommentera
-
Jag har nu sökt runt lite. Jag kommer till hemsidan för unga sportfiskare Åtvidaberg.där står inget i princip finns ingen info om saker som ska (om nåt händer där).värför ska det va så svårt att hitta andra unga som tycker om fiske i StockholmFiskar alla olika sorters fiskar runt Stockholm och brukar åka till Dalarna och fiska ädelfisk
Kommentera
-
-
Halloj, jag uppmärksammande Jonas Malmberg på denna tråd och här kommer hans svar:
"I Stockholm så har vi en förening som heter Unga Sportfiskare Stockholm där vi försöker ordna aktiviteter, du kan höra av dig till Igor som är ordförande i föreningen, hans mejl är igor.sjokvist@gmail.com. Genom någon av våra aktiviteter går det förhoppningsvis att hitta fler fiskeintresserade i Stockholmsområdet.
För att bli medlem kan du skicka ett mejl innehållande namn, personnummer, gatuadress och telefonnummer till info@ungasportfiskare.se för en junior kostar det 165 kronor att vara medlem år 2013. Denna kostnad kommer till dig i form av en faktura efter att du har blivit inlagd i systemet.
Anledningen till att hemsidan ligger nere är på grund av att den blivit attackerad och måste därför byggas upp på nytt.
Mvh Jonas Malmberg
Vik. Förbundskonsulent
070-509 44 89"C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Stockholmare åka uppåtav megabuzzDet finns stora gäddor i alla älvar och sjöar uppe i Norrland skulle jag säga. har själv fiskat mycket...1 Foto2026-01-29, 14:23
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Flytringsfiske_Helsingborg, 2022-08-05, 15:24
|
8 svar
647 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg