Nån som har heta tips på vad man kan hitta på?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisketurer Krabi Thailand
Collapse
X
-
finns vad du önskar
Det beror ju på vad du ska eller vill fiska...
Jag brukar ta en tuktuk till en lite enslig vik när högvattnet kommer på kvällen
och bottenmeta, även wobbler funkar fint. ta bara med det du behöver i fiskeväg då det ibland kan vara knepigt att hitta där nere.
vad det gäller chater på sailfish osv finns ett brett utbud ,priser från 300kr
-tills du blir fattig
sigpic
-
Är du vaken?!Ursprungligen postat av traidmill Visa inläggNån som har heta tips på vad man kan hitta på?
Har ett nummer till en kille som har en sjö med Giant Mekong Catfish på Samui.
Inte Krabi, men ni skulle väl österut?Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
ska till thailand i februari är tanken. rekommenderar du fisket i nämnda sjö? och kan du skicka mig numret i så fall?
har du andra tips vad gäller fisket, t.ex. havsfisket? har kollat in fishing-khao lak men vill undersöka om det finns bra skeppare som kanske är aningen humanare i pris. har en sambo som ska med och som uppskattar om jag inte slänger ut många tusenlappar på enbart fiske...
sigpic
Kommentera
-
Tja, Jag var aldrig där och fiskade själv, utan fick numret av vår guide i Bung samlan.Ursprungligen postat av greatdanne Visa inläggska till thailand i februari är tanken. rekommenderar du fisket i nämnda sjö? och kan du skicka mig numret i så fall?
har du andra tips vad gäller fisket, t.ex. havsfisket? har kollat in fishing-khao lak men vill undersöka om det finns bra skeppare som kanske är aningen humanare i pris. har en sambo som ska med och som uppskattar om jag inte slänger ut många tusenlappar på enbart fiske...
Det skulle tydligen vara en relativt nyanlägd pöl vilket borgar för fräschare fisk om än ngt mindre.
Jag skickar ett pm med numret!Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
titta in på denna sidan, dom har vatten med mekhong catfish både på samui och på krabi, skicka iväg ett mail till dom, så vitt jag vet så är deras ställe på krabi helt nyöppnatUrsprungligen postat av traidmill Visa inläggNån som har heta tips på vad man kan hitta på?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
|
7 svar
683 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg