Är på jakt efter en Lowrance GPS-puck, modell LGC-2000, LGC-3000 eller LGC-4000 gärna för en billig peng om någon sitter på en som bara skräpar
Helst LGC-2000-modellen som har den blåa kontakten, men de nyare funkar också så länge det inte är alltför dyrt...

Letar även efter en bygel GB-18 (Gimbal Bracket) som passar en Lowrance LCX-26c HD.
EDIT: Jag fick faktiskt med en GB-18 med ekolodet, konstigt nog, trots att den inte skulle följa med. Så nu behöver jag endast GPS pucken
Kom gärna med bud om ni har en GPS puck!
Stort tack!
Martin
Helst LGC-2000-modellen som har den blåa kontakten, men de nyare funkar också så länge det inte är alltför dyrt...Letar även efter en bygel GB-18 (Gimbal Bracket) som passar en Lowrance LCX-26c HD.
EDIT: Jag fick faktiskt med en GB-18 med ekolodet, konstigt nog, trots att den inte skulle följa med. Så nu behöver jag endast GPS pucken

Kom gärna med bud om ni har en GPS puck!

Stort tack!
Martin
Borde få lodet i början på nästa vecka. Synd bara att han inte hade GB-18 bygeln eller någon GPS till salu. Borde dock inte va omöjligt att hitta åtminstone en gammal LGC2000 för en billig peng här? 
Kommentera