Hej!
Säljer min sit on top kajak. Kajaken är i mycket fint skick. Endast använd ett tiotal gånger.
Info om kajaken;
Märke: Seabird, Lunar 12.
Längd: 3,9m
Vikt: 25kg
Stuvutrymmen: Två utrymmen inuti kajaken samt en större plats för förvaring utanpå kajaken.
Övrigt: En fin kajak som passar för skärgårn eller insjöar. Tält och stormkök osv kan packas med i ett av stuvfacken. Även extraspö i tub. Med andra ord kan man vara ute på ett par dagars expedition om man vill. Passar även utmärkt för dagsturer.
Det som ingår;
Paddel (värde 1000kr).
Ankare med ankarlina.
Specialmoddad spöhållare (se bild).
Specialmoddade ankarfästen på vardera sida (se bild).
Spännband till att fästa på takräcket.
Förvaringslåda med lock.
Ordinare pris för kajaken är 6290kr. + Paddel 1000kr + spöhållare 100kr + ankare med lina 150kr + ankarfästen 40kr + förvaringslåda 80kr.

Hade tänkt mig 4500kr för allt.
Pma eller ring för mer info. Finns i Vallentuna, tre mil norr om Stockholm.
/ John
0739713796
Säljer min sit on top kajak. Kajaken är i mycket fint skick. Endast använd ett tiotal gånger.
Info om kajaken;
Märke: Seabird, Lunar 12.
Längd: 3,9m
Vikt: 25kg
Stuvutrymmen: Två utrymmen inuti kajaken samt en större plats för förvaring utanpå kajaken.
Övrigt: En fin kajak som passar för skärgårn eller insjöar. Tält och stormkök osv kan packas med i ett av stuvfacken. Även extraspö i tub. Med andra ord kan man vara ute på ett par dagars expedition om man vill. Passar även utmärkt för dagsturer.
Det som ingår;
Paddel (värde 1000kr).
Ankare med ankarlina.
Specialmoddad spöhållare (se bild).
Specialmoddade ankarfästen på vardera sida (se bild).
Spännband till att fästa på takräcket.
Förvaringslåda med lock.
Ordinare pris för kajaken är 6290kr. + Paddel 1000kr + spöhållare 100kr + ankare med lina 150kr + ankarfästen 40kr + förvaringslåda 80kr.
Hade tänkt mig 4500kr för allt.
Pma eller ring för mer info. Finns i Vallentuna, tre mil norr om Stockholm.
/ John
0739713796