Haspelset Shimano Beastmaster 6" + Rarenium 1000 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Haspelset Shimano Beastmaster 6" + Rarenium 1000

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Låt MikaelH köra sin Elgiganten/Media Markt taktik om han vill - helt upp till honom.

Men en Rarenium Ci4 för 3000 i en vettig affär?....... Jag har sett en C3 för 2699;- , kan jag använda det för att rättfärdiga "mitt pris" då?

Nåväl. En högst personlig åsikt är att kiten är värt ca 1500 pix. Men det är bara mina två jordnötter och inget annat.

Kommentera

Det är rullen jag funderar lite på

Kommentera

Är marknadsvärdet alltid det billigaste priset du sett menar du? det finns alltid något billigare än det där kapet man gjorde.
        Blir du sur på din polare som hinner köpa den där balla rullen på 1-timmes rean! vill inte du ha en likadan för den gick upp i pris igen?

Din personliga åsikt om 1500:- för kitet tror ja många garvar åt! din jordnötter är nog osams....

Kommentera

Beställ du en helt NY rulle för ca 1250:- som jag gjorde, så slipper du föda min plånbok eftersom jag enligt många är ute efter ren vinst här.

Lås tråden tack!

Kommentera

Ursprungligen postat av MikaelH Visa inlägg
            Är marknadsvärdet alltid det billigaste priset du sett menar du? det finns alltid något billigare än det där kapet man gjorde.
            Blir du sur på din polare som hinner köpa den där balla rullen på 1-timmes rean! vill inte du ha en likadan för den gick upp i pris igen?

Din personliga åsikt om 1500:- för kitet tror ja många garvar åt! din jordnötter är nog osams....
            nej man blir inte sur på någon för de tajmar rean.De highfivar man åt. Där emot tycker vi som sagt att dina priser är tvivelaktiga. Dessutom saknas det info vart prylarna är köpta.

Kommentera

Varför bryr ni om vad andra sätter för priser , det måste man väl själv få bestämma.... Inte schysst att krascha en annons för någon o ifall man vill upplysa honom om något kan man göra det via pm så tar man inte illa upp iaf !

Kommentera

Ursprungligen postat av MikaelH Visa inlägg
                Beställ du en helt NY rulle för ca 1250:- som jag gjorde, så slipper du föda min plånbok eftersom jag enligt många är ute efter ren vinst här.

Lås tråden tack!
                Absolut, tack för hjälpen. Hoppas fler blir som du och inte söker vinst...

Kommentera

Rullen köptes för ca 1250:- från AD i Tyskland , grymt bra pris då dom flesta butiker i swe skall ha allt mellan 2-3k

Spöt köptes från Beten.nu för 850:- var det billigaste jag hitta för 1v sen, dom flest butiker i swe skulle ha runt 950-1100:-
                  Men så har ju nu huntyard 50% på detta spö, den rean måste startat rätt nyligen, otur för mig.

Linan kostade 250:- i min lokala butik, finns garanterat billigare och dyrare i swe

Jag tyckte att jag själv köpt bra grejer till ett bra pris. Mest tack vare import av rullen.
                  Tänkte att ja vill ha 2000:- men känner till prutande så la på 500:-

Måste jag sälja billigare än vad jag köpt för, just bara för att rullen är köpt billigt i Tyskland?
                  Eller just för att man absolut inte får tjäna tillbaka en krona på ett klipp man gjort, vilket jag inte kommer göra i detta fallet trots allt.
                  Är jag en ockrare för att huntyard just nu har 50% = 550:- för spöt (kanske slutsålda nu?).

Begagnat är alltid begagnat det håller jag med om, 1 timmes fiske skall dock inte nervärdera mitt haspelkit till 1500:-

Kommentera

Ursprungligen postat av Larran Visa inlägg
                    Absolut, tack för hjälpen. Hoppas fler blir som du och inte söker vinst...
                    Här är den! Ja pröjsa med bankkort på fredagskvällen och hade rullen på mitt postombud på onsdagen. Snabbt, smidigt och enkelt

Kommentera

Vad något är värt är vad någon är beredd att betala för det. Jag har själv samma spö med en stradic 1000 ci4 och det är ett grymt skönt spö! lycka till!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                      8 svar
                      5 884 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RobertOnicala  
                      Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37