Säljer Mitt Trumset - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljer Mitt Trumset

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av furan
    Jovisst är det jag!
    Undrar vad jag skulle kunna få ut för dom? Du kanske är bättre uppdaterad i trumsvängen?

Dubbla 22"
    10", 12", 13", 14" häng
    16", 18" golv
    Free floating 14" x3,5" piccolo i trä.
    Knippe ställ och ev Raker-ride o Paiste 14"hh

Fan blev tänd på dina, en polare har samma serie, fast halva uppsättningen.

Letar efter ett 5-trummorsset i byte, känns som om man är för gammal för dubbla kaggar! haha...
    De är ju rätt gamla, men du borde nog kunna få runt 12 lök för dem med lite tur... beror ju på vem man säljer till också. Mina är egentligen värda bra mycket mer, men jag lär inte få dem sålt för mer än vad jag nu begär med tanke på storleken.
    svårt att sälja dubbelkagge set tyvärr. nästan enklare att göra om det till 2 mindre kit.. köpa någon extra virvel och några stativ extra.

Jasså??... du kanske är intgresserad av att köpa halva då??... jag skulle ev kunna göra en sådan deal.

äh.. man blir aldrig för gammal för dubbla kaggar.. det är ju respekt att fläska upp 2 kaggar på scenen och vara lite cool.

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro
      Större chans om ni byter emot fiskegrejor?
      är du sugen eller??..

ger du mig jerkgrejer för ca 15000 spänn så är jag kanske intresserad

Kommentera

Har testat på vendolin.se 2 ggr men resultatet av det blev 10-15 brevvänner som jag kunde ha klarat mig utan... Finns nog inga så tjatiga människor som unga trummisar...
        Förresten laddade jag ner "Suffer in silence" och njöt av stenhårt "gejtade" kaggar! Jävla gutt fett ljud!
        Vi körde Helloween-stuket mellan 88-92 sen pallade jag inte med det stuket längre utan fixade ett coverband som lirade på MC-träffar, största meriten där var förband till Eddie Meduza! Run to the sun festivalen på Öland för några år sedan, gutt att ha träffat en sån mästare innan han lämnade in handduken...
        Skulle vara fint med halva ditt premier, problemet är att du antagligen vill ha cash och inget gammalt Pearl...
        -Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
        -Han ska in, och det VET DU!

Kommentera

Ursprungligen postat av furan
          Har testat på vendolin.se 2 ggr men resultatet av det blev 10-15 brevvänner som jag kunde ha klarat mig utan... Finns nog inga så tjatiga människor som unga trummisar...
          Förresten laddade jag ner "Suffer in silence" och njöt av stenhårt "gejtade" kaggar! Jävla gutt fett ljud!
          Vi körde Helloween-stuket mellan 88-92 sen pallade jag inte med det stuket längre utan fixade ett coverband som lirade på MC-träffar, största meriten där var förband till Eddie Meduza! Run to the sun festivalen på Öland för några år sedan, gutt att ha träffat en sån mästare innan han lämnade in handduken...
          Skulle vara fint med halva ditt premier, problemet är att du antagligen vill ha cash och inget gammalt Pearl...

aha.... helloween är ju inte fel.. det lär ju ha legat rätt i tiden iaf.

inte fel att ha varit förband åt något sånt.. skulle jag gärna varit jag med. Det bästa jag har att komma med är förband åt entombed och Da buzz.. det sistnämnda är väl dock inte alls så mycket att komma med.

naaahhh.... nåt peral vill jag vill kanske inte ha just nu.. tanken är mest att få lite pengar faktiskt

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
          5 svar
          1 464 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Rayban91  
          Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45