båt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

båt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nej Mange, 4takt är modellen, finns gamla modeller som inte är alltför dyra. Billigare och renare. För dyrt för ett snudd på antikt ekipage...

Kommentera

Ursprungligen postat av Unregistered 007
      Nej Mange, 4takt är modellen, finns gamla modeller som inte är alltför dyra. Billigare och renare. För dyrt för ett snudd på antikt ekipage...
      Håller fullständigt med! Blocket idag och hela båtmarknaden tycks vara full av dom mest fantastiska ockrarpriserna som skådats. Detta är verkligen inte köparens marknad.

Jag förstår inte hur folk tänker, tror dom att dom ska kunna köpa en båt med motor ha den i 20 år och sedan sälja den för samma pris som dom köpte den för? Speciellt då det gäller tvåtakts ekipage verkar folk fortfarande tro att man kan ta mycket betalt.

Nej jag skulle inte ens ta emot något sånt om så någon kastade det på mig.

Kommentera

hitta en 4 taktare med den typen av båt för det priset så tar jag den...
        om man vill ha en båt å fiska från i sthlms skärgård å inte har nå stora tankar om trolling i simris å liknande

Kommentera

Både båt och motor är stenålder. Borde mer passa som ny oupptäckt grynna. Tohatsun tidig 70 talare. Båt 60-talsmodell snik redan då. Han som satt annonsen borde få ett isdopp.
          Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
            Både båt och motor är stenålder. Borde mer passa som ny oupptäckt grynna. Tohatsun tidig 70 talare. Båt 60-talsmodell snik redan då. Han som satt annonsen borde få ett isdopp.
            Hahaha. Ja Elanen kolla runt lite till på blocket så ser du att ALLA har såna där ockrarpriser, jag förstår inte hur det kan ha blivit så, efterfrågan styr ju trotsallt priset och finns det så dumma personer som skulle betala 12 000 för en sådan båt?

Nej något är fel med dagens fantasipriser.

Kommentera

Se det positiva, den kanske inte är så stöldbegärlig som en 4-taktare.
              Ola

Kommentera

Ursprungligen postat av ragne85
                hitta en 4 taktare med den typen av båt för det priset så tar jag den...
                om man vill ha en båt å fiska från i sthlms skärgård å inte har nå stora tankar om trolling i simris å liknande
                Köpte själv en Honda 4takt -85 för 3-4 år sedan, fick den för 2500:- (10 hk). Helt oskruvad under kåpan, fin rigg, gick (och går fortf) som en klocka. Båten gick på ca 3000... och finare än den på bilden.
                Det går att göra fynd!
                Svara inte på annons, låt säljarna komma till er. Sätt ut egna annonser...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
                8 svar
                5 872 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg RobertOnicala  
                Startad av Urbaniz, 2022-07-30, 02:03