Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Savage Gear XLNT2
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Iofs, men jag säljer det i Göteborg. Om ingen vill ha det på dom villkoren så kan jag behålla det.Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggDet or väl ändå en ev. köpare som betalar frakten?
Kommentera
-
Du hade väl detta spö i annan grupp(?)-annons förut?
Hur som,
- Jag betalar gärna 500kr för spöt, men orkar nog bara gå till närmaste postombud i Sthlm för att hämta't ...
Eller Centralstationen ...
Eller egentligen var som inom 08-land.
Finns det ingen som kör från Gbg till Sthlm?
Kommentera
-
Har en utbildning med jobbet i Stockholm. Datumet är inte spikat än dock. Som tidigast blir det i månadsskiftet Maj-Juni annars blir det med största sannolikhet i Juni om du orkar vänta så länge.Ursprungligen postat av jonasby Visa inläggDu hade väl detta spö i annan grupp(?)-annons förut?
Hur som,
- Jag betalar gärna 500kr för spöt, men orkar nog bara gå till närmaste postombud i Sthlm för att hämta't ...
Eller Centralstationen ...
Eller egentligen var som inom 08-land.
Finns det ingen som kör från Gbg till Sthlm?
Hade spöt uppe i en annan tråd som jag fick stänga. Blev för mycket kludd så jag gjorde en ny när jag endast har detta spöt kvar av dom prylarna jag hade till salu.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jockegbg Visa inläggHar en utbildning med jobbet i Stockholm. Datumet är inte spikat än dock. Som tidigast blir det i månadsskiftet Maj-Juni annars blir det med största sannolikhet i Juni om du orkar vänta så länge.
Hade spöt uppe i en annan tråd som jag fick stänga. Blev för mycket kludd så jag gjorde en ny när jag endast har detta spöt kvar av dom prylarna jag hade till salu.
Jag väntar gärna till Juni. Inga problem.
Hör av dig när/om det är dags så stämmer vi träff.
(Gärna i hyggligt god tid då jag titt som tätt är bortrest i utländer.)
Kommentera
-
Skriver här när jag vet mer ang. datum.Ursprungligen postat av jonasby Visa inlägg
Jag väntar gärna till Juni. Inga problem.
Hör av dig när/om det är dags så stämmer vi träff.
(Gärna i hyggligt god tid då jag titt som tätt är bortrest i utländer.)
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Nitoligger bara och samlar damm så om någon behöver en fin gavel är det bara att hotja till, enklast på...1 Foto
-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2026-02-14, 13:48 -
-
av HobbyholgerSuttit på en Bålstatrailer 1350. Finns i Spånga men kan transporteras mot Linköping. 500kr4 Foton
-
2025-10-14, 07:17 -
-
av JohnnyHSuperfint Winston Boron III LS 8 fot klass 4 med "skeleton" reel seat. Spöet är i så gott...1 Foto
-
2025-09-16, 17:42 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
|
8 svar
5 937 visningar