Veckans annons.... :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Veckans annons.... :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Veckans annons.... :)

Det är ju ändå sand från Saharaöknen som är på dem
    Fisketeamet som han snackar om var med i Gäddfestivalen, men de deltog i Catch and Cook-klassen, 220 fiskar skulle de plockat upp, såg inte skymten av de fiskarna på invägningen

För resultat kolla in; www.sportfiskecentrum.com

ALLA JERKAR ÄR BEHANDLADE MED FLERTALET LAGER AV OLIKA MEDEL FÖR ATT GARANTERA ATT INGA LÄCKAGE UPPSTÅR. DE HAR ÄVEN EN BEHANDLING MED SAND FRÅN SAHARAÖKNEN DÄR SANDKORNEN ÄR PLATTA OCH LÄGGER SIG SOM EN ARMERING PÅ JERKEN FÖR ATT KUNNA MOTSTÅ ÄVEN DE VASSASTE TÄNDER.

Fan va hi-tec

Kommentera

Det är ju det senaste!!!!!!!!!

Kommentera

Och dom olika medlen kommer kanske från rymdindustrin

Kommentera

MB kan inte du också börja med att ha i sand från sharaöknen?
          du vet ju redan att dina beten fångar bsykt med gädda,då kan du vara säker på att de håller iaf
          Keep talking about me, You are just making me famous..
          MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Hehe skön kille!
            Inte lätt å starta eget inte

Kommentera

Måste vara sciffersand
              Senast ändrad av Douglas; 2007-01-24, 23:22.

Kommentera

Ursprungligen postat av AndreasBlekinge
                http://www.blocket.se/vi/10623666.htm?ca=22_s

Det är ju ändå sand från Saharaöknen som är på dem
                Fisketeamet som han snackar om var med i Gäddfestivalen, men de deltog i Catch and Cook-klassen, 220 fiskar skulle de plockat upp, såg inte skymten av de fiskarna på invägningen

För resultat kolla in; www.sportfiskecentrum.com
                Jag vill kommentera din ironi över denna annons. Även om de var med i catch and cook förstår jag om de inte tänkte tillaga 220 gäddor. för övrigt verkar det som tryckfelsnisse varit framme i resultatlistan, där står Tyskland men tror att det skall vara Kroatien. Platserna 1, 3, 4, 6 och 9 gick till det fisketeam som nämns i annonsen jag kommer att dubbelkolla detta med Bengt Held på Sportfiskecentrum i morgon. Om detta stämmer måste jag erkänna att ialla fall jag är imponerad. Jag tänker testa dessa beten och bilda mig en egen uppfattning.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bjorn
                  Jag vill kommentera din ironi över denna annons. Även om de var med i catch and cook förstår jag om de inte tänkte tillaga 220 gäddor. för övrigt verkar det som tryckfelsnisse varit framme i resultatlistan, där står Tyskland men tror att det skall vara Kroatien. Platserna 1, 3, 4, 6 och 9 gick till det fisketeam som nämns i annonsen jag kommer att dubbelkolla detta med Bengt Held på Sportfiskecentrum i morgon. Om detta stämmer måste jag erkänna att ialla fall jag är imponerad. Jag tänker testa dessa beten och bilda mig en egen uppfattning.
                  Vad jag vill minnas så var de tyskar, de sa det själva till Bengt när han frågade vart ifrån de kom på prisutdelningen. Men du kan ju alltid kolla med Bengt.

Det jag ifrågasätter är att de skulle tagit 220 fiskar på två dagar, med de fem största på 8,2. 7. 6,9. 6,5 resp. 6 kg. Totalt 13 registerade fiskar på 9 pers. under två dagars fiske. Om de skulle tagit alla dessa 220 st, varför har de inte vägt in 18 fiskar totalt då? Det är ju en fisk per person och dag. Samtidigt så är den minsta de vägt in på 2,8 kg.
                  Senast ändrad av AndreasBlekinge; 2007-01-25, 01:06.

Kommentera

Det jag ifrågasätter är att de skulle tagit 220 fiskar på två dagar, med de fem största på 8,2. 7. 6,9. 6,5 resp. 6 kg. Totalt 13 registerade fiskar på 9 pers. under två dagars fiske. Om de skulle tagit alla dessa 220 st, varför har de inte vägt in 18 fiskar totalt då? Det är ju en fisk per person och dag. Samtidigt så är den minsta de vägt in på 2,8 kg.[/QUOTE]

Varför de inte vägt in mer än 13 fiskar kan nog endast de själva svara på. Ser det trots allt inte som omöjligt att de haft över 200 gäddor som varit uppe och vänt i båten. Säger någon att de fått x antal gäddor tror jag på det tills motsatsen är bevisad. Kanske jag är godtrogen men ser ingen anledning varför de skulle säga det om det inte var sant.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
                    5 svar
                    1 459 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Rayban91  
                    Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45