Hej tänkte sälja lite beten nu inför jul så man har råd att handla paket till familjen. 
De 2 översta tailarna har lätt vaggande gång och den nedre går lite vidare.
Alla har bra häng och går att få sida-sida gång på.
250 kr/st hör av er i tråden eller via PM Mvh// Jonatan

De 2 översta tailarna har lätt vaggande gång och den nedre går lite vidare.
Alla har bra häng och går att få sida-sida gång på.
250 kr/st hör av er i tråden eller via PM Mvh// Jonatan

Kommentera